اااااااا

سلام
خوبید
من واقعا  از همه معظرت می خواهم مخصوصا امیر که داستانش رو اینجا گذاشتم.
من یه چند وقته سرم به طرز فجیعی شلوغه به همین دلیل معضرت میخوام.

از Westlife هم فعلا خبری نیست.

اینم یه شعر قشنگ :


  مسخ

 مسخ می شوم      عنکبوت می شوم       انتظارمی کشم
 پشه می شوم       وزوزمی کنم 
 مگس می شوم       سماجت میکنم 
 گاومی شوم            شیرخشک می دهم 
 سگ می شوم         سگ دومی زنم 
 آدم میشوم               دردمی کشم 
 عاشق می شوم       لای کتابها گیرمی کنم 
 کلاغ می شوم           خبرچینی میکنم 
 پروازمی کنم             بالاترین میروم            
 موش می شوم         خودم رابه موش موردگی می زنم
 چاخان می کنم           سرکارمی گذارم
          خودم رامسخره می کنم
          شمارامسخره می کنم
 دروغ می گویم             دماغم گنده می شود
              پینوکیو میشوم 

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد