No Westlife...No Life

سلام به همه
من سرم واقعا شلوغ به دلایلی (همون موسیقی که هادی براتون گفت) ولی دارم مصاحبه برایان رو معنی میکنم چیزی نمونده تموم بشه به محض اینکه تموم شد میزارم که همه بخونید ولی فقط یه قسمت که خیلی خودم حالم گرفته شد اینه که گفت: از اینکه از وستلایف اومدم بیرون اصلا ناراحت نیستم و اینکه دیگه به وستلایف بر نمیگردم.ولی دقیقترشو وقتی کامل شد و از همه چیزش مطمئن شدم براتون میزارم که بخونید
                                                                                       
                                                                                  دوستدار شما مرتضی
                    
.
                                                                        

نظرات 6 + ارسال نظر
بهاره دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 07:56 ب.ظ

این برایان از اولشم بی وفا بود من و دوستام رو بگو که چقدر برای رفتنش ناراحت بودیم

فرناز دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:27 ب.ظ

آره.راست میگی.منم خیلی ناراحت شدم.اما حالا می فهمم ارزشش رو نداشت.

صابر دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:32 ب.ظ

درسته نامرده ولی خداییش شوش حرف نداره

نیمکوچیکه! سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:46 ب.ظ http://nimshalvaria.persianblog.com

salaaam! manam update kardam sar bezanin! rasty in albume ma chi shod! gol dade booodinaaaaaaaaaaaaa

انریکو چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 05:17 ب.ظ http://enrique-fans.persianblog.com

salam...be man ham sar bezan...man khaili az west life khosham miyad
age ba tabadoleh logo ya link moafeghi bego

افسانه جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 04:32 ق.ظ http://mordabmanpersianblog

سلام عزیز.به وبلاگ ما هم سر بزن.موفق باشی.بای.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد