عکس

سلام

امروز تغییراتی دادم مثلا عکس اون بالا و منوی دانلود بغلش .


              
عکس ها رو پاک کردم
می خواستی بگیری
       


    
خوب این چند تا عکس که اگه کلیک کنید بزرگ میشه

راستی تو این عکسا موهای شین رو دید خیلی بد شده یعنی خودش نمیفهمه چقدر ضایه(زایه با کدوم( زظضذ) شده یکی بهش بگه ..

حالا اول از آقا مرتضی تشکر میکنم برای اینکه بروز کرد دوم از همه اونایی که ووت دادن تشکر می کنم سوم از اونایی که نظر دادن من باخره یه هاست خوب واسه عکسام پیدا کردم .
این عکس دومی هم کار خودمه .
براتون بگم که ما چند تا نظر داریم که مثلا تو یکیش آقای سپهر میگه که وست لایف افت کرده که من در این باره نظر نمیدم ولی دلایل خودشو داره و به نظر اون آلبوم آخر به جز چند آهنگ فاجعه است . اما من همرو دوست دارم شما هم اگه نظری در موردش دارید بگید تا من بعد شما نظر بدم.
حالا یکی هم می گفت بعد کلی جارو جنجال که برای انتخاب یه همکار برای آهنگ جدیدشون بودن یه دختر خانوم رو که اسمش یادم رفت رو که ۱۰ سالشه انتخاب کردن (خوش به حالش).

 من یه خواهش کوچیک دارم اگه میشه هر که خبری از وست لایف بدست می آره اگه می شه به من هم بگه تا با اسمه خودش تو سایتتون بذارم.
راستی من اسم این آهنگ هارو که توی ووت هست هر ۲ هفته عوض می کنم تا بهترین آهنگ معلوم شه اگه از این آهنگها خوشتون نمیاد آخرین گزینه رو انتخاب کنید .فعلا soledad برندس برنده هر گروه رو معنیش و آهنگش و [ اه یادم نمیاد موری (مرتضی)گفتا همون که از روش ساز می زنن حالا ما میگیم نت ] رو تو سایت برای استفاده شما میزارم در ضمن soledad شو نداره البته همه میگن( شاید هم داشته باشه) ولی وقتی همه میگن...

من از آقای نیما (nimshalvara) بطور فجیعی معزت می خوام چون اون سایتی که من ازش همه چی میارم رو این کارت آشقال(آشغال این کارته فرق داره!؟) نمیاره از بقیه هم پوزش می طلبم

راستی فعلا تو دانلود چند تا چیز جدید گذاشتم ببین کدوم رو نداری .ok

دیگه عرضی نیست جز اینکه در اگه vote ندادی بده یه نظر هم بده ثواب داره جون shane ازت کم نمیشه که خرج هم نداره مثل persianblog مالیات هم نمیگیره ازت .


دوست دار همیشه گی شما برای همیشه
هادی

نظرات 9 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 08:39 ب.ظ

خیلی سایتت چرت و پرته.....

فرناز سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 09:11 ب.ظ

خیلی هم خوبه.حسودیت میشه؟

نیلوفر سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 09:19 ب.ظ

چرت و پرتی از خودته خانوم یا آقای پر رو
خیلی ممنون از سایت فوق العاده خوبت لطفاٌٌٌٌٌٌٌ اگه می‌شه یه بیوگرافی از مارک(نفس من)بنویس سایتت هم خوب بود تر شد خیلی ممنون

نیلوفر سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 09:49 ب.ظ

هادی جان گفته بودی اگه کسی می‌تونه تو نوشتنه معنیه آهنگا کمکت کنه بگه
من اعلام می‌کنم که همه جوره هستم و خیلی خوشحال می‌شم اگه اجازه بدی منم تو نوشت معنی‌ها کمکت کنم اکثر اونا رو هم دارم لطف می‌کنی اگه اجازه بدی منم به وست لایف عزیزم خدمت کنم ایمیلم رو نوشتم امید وارم به من این افتخار رو بدی
موفق باشی!

هادی چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:27 ق.ظ http://red.blogsky.com

سلام به خودم مرسی از دفاعتون می خواین اون نظر اولی رو پاک کنم

بهار و ... چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:53 ق.ظ

سلام
اگه تو قسمت اول نوشته هات منظورت به من بود باید عرض کنم که اینطوری ضایع نوشته می شه عزیزم و در کل سایتت خیلی بهتر شده ممنون ضمنا لطف کن What Becomes Of The Broken Hearted رو به منوی دانلود اضافه کن یه نظر دیگه هم دارم که با آف بهت می گم امیدوارم نظر قبلیم رو خونده باشی

نیمشلواریا چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:09 ب.ظ http://nimshalvaria.persianblog.com

hadi ye dafe dige be man begi nima mizanametaaa! man dokhtaram baba nima kie dige?? :)) hala bikhi! bebin man chand rooz dige rahie safaram oonvare ab! mikhastam bebinam har albumi ke to nemitoooni vasam bezary ro bekharam! hala age zood up nakardi ye email bezan begoo behem! ghorboonet

ارسلان چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:20 ب.ظ http://p-f.prsianblog.com

سلام هادی جون . حسابی ترکوندی . به ما هم یه سر بزن . بعدا می بینمت . جیگرتو ........

وحیده چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:21 ب.ظ http://www.ehsasesabz.persianblog.com

سلام من دوست سمیرام.اقا خیلی توژی .اخرشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد