ترجمه اینترویو برایان و اخبار طنز

سلام به همه دوستای خوبم

امروز براتون دو تا مطلب دارم یکی اینترویو برایان و یکی یه اخبار جالب از وست لایف که درباره Nicky و  Shane هست (یه کمی حالت طنز داره)

اینترویو برایان یک گپ خودمونی هست که براتون معنی کردم. امیدوارم از خوندنش لذت ببرید. اخبار هم از زبون یه عکاس هست که عکساشم براتون گذاشتم
من دارم میرم شمال (زیبا کنار) هادی هم داره میره شمال پس یک هفته شرمنده همتون میشیم امیدوارم که ما رو ببخشید

                                                 Interview Brian  


چرا بعد از بیرون اومدن از وست لایف ظاهرت  اینقدر تغییر کرده؟

 نه من فقط مدتی موهایم رو کوتاه نکردم تا کارم رو (اولین موزیک) شروع کنم

چرا وقتی از وست لایف اومدی بیرون اسمت تغییر کرد و برایان با Y تبدیل به برایان با I شد؟

من اسم واقعیم در پاسپورت و شناسنامه برایان با I هست ولی اولین باری که در گروه وست لایف میخواستم امضا کنم به طور ناخودآگاه حرف I رو به صورت Y نوشتم که از اون به بعد همیشه اسمم رو با Y مینوشتم

بعد از بیرون اومدن از وست لایف چی کار کردی؟

وقت زیادی رو به بطالت نگذروندم با خودم گفتم من هنوز  هم باید برنامه زندگیم رو ادامه بدم. وست لایف به کار خودش ادامه میداد و خانواده من هم منو به خواندن مجدد به صورت انفرادی تشویق میکردند.

برای اولین بار که می خواستی تنهایی بخونی چه احساسی داشتی؟

توضیح دادن این موضوع برام خیلی سخت

در مورد مفهوم شعرت بعضی ها میگن که وقتی تو وست لایف بودی مفهوم شعرت شادتر بود؟

نه من برای اینکه از نظر مفهوم در دیدگاه مخالف گروه وست لایف قرار بگیرم این شعر رو نخوندم بلکه مسایل روزمره زندگیم رو بیان کردم

وقتی تو وست لایف بودم حامی ما  از ما میخواست که همکاری  نزدیکی  با هم داشته باشیم ولی وقتی تنهایی خوندم میتونستم آزادانه هر کاری رو انجام بدم

در مورد گذشتت بگو؟

من هرگز آرشیو وست لایف و همچنین تمامی افرادی که باهاشون کار میکردم رو فراموش نمیکنم چون اون موقعها ما 24 روز در هر ماه را با هم تمرین میکردیم

راسته که بعد از کاست Turn Around گفتی که دیگه نمی ای؟

آره من همون موقع اعلام کردم که میخوام از وست لایف برم اونها سعی کردند که منو قانع کنند که بمونم میگفتند وقتی با هم هستیم هم موفقتر و هم شادتر هستیم

شنیدیم که وست لایف دنبال یه آدم با اصالت میگرده؟

با همه این اوصاف وست لایف اینقدر موفق هست که در تمامی دنیا طرفدار داشته باشه و اونقدر قوی هست که بتونه برای مدت زیادی و یا حالا حالا ها پا برجا بمونه 


                                                                                                           News   
                                  بچه ها وست لایفی ها به دام افتادند


                          

خیلی جالبه که یه آدم وست لایفی اینقدر شکم داشته باشه مثل شین فیلان و نیکی که در تعطیلات هستند

سالها پیش پسری از توده خمیر به وجود اومد ولی متاسفانه همه این خمیرها دور شکمش جمع شد 

                                                                                                             
                                     

بهتره بگم که این عکسهایی که از شین و نیکی و همسرانشان گرفتم مربوط به تعطیلات اونها در خلیج میامی هست

متاسفانه بچه ها به خاطر نور فلاش همه چیز رو فهمیدند و لباسهاشون رو پوشیدند


                                   

اما نیکی دنبال من اومد و شکمش را بوسید

ما رو احمق فرض نکنید پسرا (وستلایفی ها)! اگه کارتون شبیه گلابی نشه هیکلاتون شبیه گلابی میشه!!!


امیدوارم از خوندن این دو موضوع لذت برده باشید...تا یک هفته دیگه که برگردم همگی بای

                                                                             دوستدار شما مرتضی






سلام خوبید

باز اومدم خودم که کفرم در اومده هیچ خبره خاصی نیست منم  هی زرت و زرت بروز می کنم شما هم هی منت میزارین می خونین نظر میدین خیلی وقت بود که 9 تا نظر نداشتم حد اقل از وقتی به بلاگ اسکای اومدم قدیما تو پرشین بلاگ پیش میومد ولی حالا از همتون بازم ممنونم که انقدر به من لطف دارید.


این آقا مرتضی واقعا به من لطف داره این اینتر ویو زیبا و این عکسا و این توضیحات زیرش دیگه منو شرمنده کرده دستش درد نکنه دارم یواش یواش احساس وجود می کنم . خیلی ممنون موری جون
میرسیم به جواب کامنت ها جواب کامنت های پایین رو آقا مرتضی تو یه پست جدا گذاشته بود که من اون پست رو برداشتم و جواب کامنت های پایین رو داده بود ولی حالا من فقط جواب کامنت های اندفعه رو میدم :

اول اینکه ممنونم که  تو کامنت از من دفاع کردید در حالی که من هر نوع انتقادی رو درست می دونم البته با دلیل همینجوری الکی که نمیشه یکی رو برد زیر سوال مثلا گفته بودن خبر نداری اینم خبر گفتن دانلود نداری اینم دانلود در هر صورت هر چی بخواین من یکی چاکره همه وست لایفی ها هستم .

دوم اینکه در جواب خانوم بهار (فکر کنم همون سمیه باشه) باید بگم من در نوشته هام هیچ غرضی ندارم و واقعا تو یه لحظه املای صحیح از یادم میره مثل همین ((غرض)) می دونم اشتباهه ولی نمیدونم چرا  !؟ در ضمن اون آهنگ هم چشم.

سوم اوه اوه من سوتی دادم خواهش می کنم ببخشید برای جبران هر کاری هم می کنم خانوم نیم کوچیکرو نوشتم آقا نیما و این اشتباه بزرگیه شما حق داری هر چی می خوای بگی در ضمن شما اصلا نمیخواد mp3 بخری یا شوء همون کلیپ یا نما هنگ چون من همرو لینکش رو میزارم (اگه برای دانلود مشکلی ندارید) ولی اگه می خوای بخری کنسرت turn around رو لطفا بخر برای من هم رایت کن و کنسرت های اینجوری بخر البته اگه dvd کلیپ هارو بخری که خوش به حالت ..

جهارم : نداره

یه درد دل باهاتون دارم اونم اینه که من به هر که میگم پسری بهش بر میخوره توی چت بگم دختری میگن : پسره بی حیا خجالت نمیکشه به اسم وست لایف دختر بازی میکنه! این جوری حرف میزنی یه جوری برداشت می شه اون جوری حرف بزنی یه جوری برداشت میشه نمیدونم چی کار کنم.(این قسمت به اون دوستای مهربون و خوبم ربطی نداره )
در آخر باید بگم من هم مثل موری جون دارم میرم شمال البته شنبه و بعد از امتحان عربی (خر خونم دیگه) تا چند روز از دست پیام :(www.red.blogsky.com uptodate shod) راحتید ولی وقتی بر گردیم برنامه های زیادی داریم فعلا شما این کلیپ هارو دانلود کنید.

ایشالا با shane filan و mark feehily و nicky byrne و kian Egan محشور شید ایشالا برید کنسرت , اینهمه دعاتون کردم حالا یه نظر بده باشه با معرفت


هادی 

نظرات 4 + ارسال نظر
وحیده چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:48 ب.ظ http://ehsasesabz.persianblog.com

salam/aval/yani man avalin nafaram ke comment gozasht(zogh kardam)/rastesh midoonam payame emrooz zohram ye kam zaye bood akhe vaght nashod dorostesh konam ba arze mazerat bayad migoftam site toopi dari na tooj dorosteh/rastesh be khatere alagheye vafere man be in westlife ha samira in ja ro behem moarefi kard/man doost /rastesh zohr inja khoob bood ama alan ye kam hal beham zan shodeh akhe axash hale adamo mogireh/ye kam ziyadi openan/be har hal movafagh bashi

نیلوفر پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:18 ب.ظ

سلام ممنون از دعاهای خوبت بیوگرافی مارک چی شد؟اگه زحمتی نیست البته

نیمکوچیکه پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 09:59 ب.ظ http://nimshalvaria.persianblog.com

salam hadi joon va agha mortaza! baba nakhore behet!man shoookhi kardam akhe harki be man mirese mige to pesary!hala bia sabet kon ke dokhtary!:D rasty bebin man albumhaye avvalo nadaram darbedaram donbale ooonam chizayi ke man daram az albume westlife be bade ke baziashoon am too hardan va nemitoonam write konam(formateshoon RAM e) age motmaen sham to mitooni albumaye avvalo (felan seda ishalla badan tasvir) bezary man dige kaset nakharam poole 2 ta kaseto bedam ye dvd! :D agha ma kheili mihalim ba in webloget akhareshy!khosh begzare shomaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal

پانیذ سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 05:20 ب.ظ http://www.britneyfans.persianblog.com

به ما هم سری بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد