سلام
من قبول شدم


الانم می خواهم متواری شم خارج کشور این همه پول شیرینی ندارم بدم .
ولی برای شما شیرینی خوبی دارم اونم وب سایته مونه که تا یه ماه دیگه سر پا میشه و شما از دست پروکسی راحت میشید.

خوب من یه چند روز نبودم در جریان نیستم ولی ...
اول یه خبر دارم که براتون می زارم :


 

setareye pop Brian McFadden be nejate yek toriste almani dar Camden ba andakhtan zamine dozd dar in hafte raft ozve sabeghe westlife dar hal tarke jalase ba record bossesh da 4shanbe shab bod ke sedaye jighe zani ro shenid ke eshre mikard be 2zdi ke kifesho zade Mr McFadden taghib kard ono va bezaminesh zad dar in nabard brian ke mosht noshe jan kard vali movafagh shod kifo negah dare

 




دوم باید بگم که یه آدم مفت خوره , کثیف , ... زاده , ....و ... (اینا همه فحشه) اومده به westlife عزیزمون چرت پرت گفته تو شبکه Ipn من اینو از بچه ها شنیدم و کلی ناراحت شدم اون گفته  westlife  ایی ها  مستخرن یا  westlife  مسخرس  ولی هر چی گفته از همین تریبون باید عرض کنم که غلط کرده اون چیزی رو که باید بخوره خورده مگه اونا کین که درباره westlife بخوان نطر بدن ما که با کسی کاری نداریم چرا اونا به پرو پای ما میپیچن من  با کسب شوخی ندارم اگه حرفی هست خواهشن درست باشه چرا اذهان ملت رو نصبت به  westlife  عزیز مغشوش میکنن امیدوارم دیگه از این جور چیز ها نخورند چون من بد جوری حال خودشون و شبکشون رو هم خواهم گرفت شوخی هم ندارم این که نشد که هر کی بیاد یه چرت و پرتی بگه (داره از گوشام بخار در میاد )  من یه پیشنهاد دارم اونا می تونن برن همون خواننده جواتی های خودشون رو مستخره کنن.

در هر صورت من   e mail این آدمهای ... رو براتون میذارم شما هم میل بدبد و اعتراض کنید westlife یه گروه مقدسه برای ما و شوخی بردار هم نیست .

email to Kasra@ipntv.com and say you are westlife fans.say u love westlife or u want westlife.



)-x   من واقعا عصبانیم انقدر عصبانی که یادم رفت که کنکور قبول شدم باید شاد باشم .
راستی سایت رو آقا مرتضی edit کرده که من درستش می کنم و هر کی بیو مارک رو کاملتر داره لطفا بده بای.


در ضمن بهار خانوم اگه آهنگ خاصی رو می خوای بگو تا من بذارم اگر نه فعلا مرتضی گذاشته
یه چیزی رو باید بهتون بگم , این بهار خانم یا همسایه ماست و مثل خواهر منه و بهمین دلیل من بهش cd رو دادم .ولی کامل نیست اولین فرصت کاملش رو بهش میدم.

یه چیزی رو هم باید به نیلوفر خانم بگم اگه مارک تو ایران بود شاید دوست بهتری پیدا می کرد ولی حالا که نیست

باید بگم که من مارک رو هم درست می کنم تا دیگه کار ه  اشتباه نکه و دوباره بره پیتزا فروشی و اینکه از نظر ما همه member های westlife عزیز یکی هستند و فرقی تو اول دومی نداره اگه بخواید اون بیو رو حساب کنید خوب دقت کنید شین هم ساعت داره ولی من همرو وقتی سایت رو خریدیم می کنم تو یه جا فعلا با همین سر کنید دیگه وسعمون همینه ...


دیگه اللحساب حرفی نیست اگه بود اضافه می کنم.

نظرات 6 + ارسال نظر
فرناز سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 06:42 ب.ظ

سلام و مرسی از اینکه به همه گفتی هادی جان.من این برنامه ی مزخرف رو خونه ی خواهرم دیدم و خیلی ناراحت شدم.خواستم بقیه هم بدونن و حالش رو بگیرن.
بهاره جان'من منظورم با همه بود.میخواستم بدونم کسی کلا خارج میره یا نه
راستی قبولی کنکور مبارک

بهاره سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 07:54 ب.ظ http://doostetdaram4ever.persianblog.com

in joor adama arzeshe narahat shodan ro nadaran

ترانه سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:29 ب.ظ

سلام
وای خوشبحالت قبول شدی.واقعا بهت تبریک می گم.
من یکی از دوستام که تو ایرلنده بیوگرافی مارک رو ازش پرسیده(بااعمال شاغه!)و برام فرستاده.میتونم بفرستم.
من باسه این پسره ایمیل زدم.(پسره ی پرو)
بهاره جون اگه سیدی می خوای من میتونم بگیرم.
اخه ایران نیستم.
طرفدارهای مارک نارحت نباشن چون این دختره ی ایکبیری
دیگه نیست مارک مال خودمونه!!!!!!

نیلوفر چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 09:21 ب.ظ

سلام ترانه جون جداٌ میتونی برا من سی دی بگیری خیلی خیلی خیلی خیلی ممنون میشم بیشتر از یک دنیا بعدم اگه بیوگرافی مارک رو برام بفرستی بازم خیلی خیلی خیلی ممنون می شم و یه چیز دیگه این لورن ایکبیری واقعاٌ دیگه شرش کم شد اگه راست گفته باشی مژده گونی هر چی بخوای بامن یه مژده گونی حسابی داری ترانه جون نمی دونی چقدر خوشحالم کردی اون قدر که یادم رفت بگم منم حتما برا این پررو ها ایمیل می‌زنم حالشونو حسابی مییی‌گیرم به هادی هم که تبریک حسابی گفتم بازم می‌گم

ترانه چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:02 ب.ظ

اره
میتونم.
من اماده گرفتنم.چون لارن رفته.
بیو مارک هم برای هادی فرستادم.
امیدوارم زودتر بزاره.

نیلوفر جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:46 ب.ظ

سلام به تمام گلهای ناز خوشگل وست لایفی از جمله خودم بچه ها نمی دونین امروز چقدر خوشحالم واقعاً از ترانه جون مممنونم که به من این خبر خیلی خیلی خوب رو داد مارک دیگه دوست دختر نداره!!! وای فکرش رو بکنین خیلی رومانتیکانهست نه؟از همین جا از اعماق قلب وست لایفی خودم از ترانه جان صمیمانه تشکر می کنم که لبخند رو دوباره به لبای من برگردوند خیلی دوست دارم امید وارم همیشه موفق باشی خانومی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد