پاییز

 


سلام
بعد چند روز اومدم واسه آپ تو دیت .
اول باید بگم که سایت رو یه نوایی دادم و روش کار کردم کاری هم که کردم اینه اول این نظر سنجی رو جدید کردم پس حتمن
vote بدید بعد mp3 هارو به اینجا منطقل کردم برید ببینید بگید چه آهنگی رو می خواید همون جا تو نظرات یا تو فروم که من بزارم براتون بعد هم باید بگم که بیو مارک رو عوض کردم حتما بخونید در ضمن عکس هم براش گذاشتم . راستی دیدید www.shane-filan.com اون عکس بریتنی من رو گذاشته؟


خوب برای اونایی که دانلود می کنن یه سوپرایز دارم اون یه شوء که توش حدود پنچ تا شو دیگس اینو توی ورشو (لهستان) گرفتن و نیکی مریض بوده توش نیست ماله سال ۲۰۰۲ و خیلی قشنگه مخصوصا آهنگ اولش که uptown girl باشه یه رقص بی نقص بدون سوتی های همیشه گی مارک(البته یه کم داره) هر کی خواست دانلود کنه این شوء ۶۵ MB و لینکش رو براتون میزارم.اون به شکل rar و هر کی می خواد باید winrar داشته باشه.
 
.                               
      Gwiazdy WJedynce5BWarsaw_18-02-2002


این هم یک روز از زندگی
shane برای اونایی که مثل خودم خیلی shaneرو دووست دارن :

 
این آهنگ ۲۰۰۴ خیلی هم قشنگه فقط اسمش رو نمیدونم بخاطر همین اسمش رو میزاریم  
medly اینو تو دوبلین خوندن .
                                                                 westlife in dublin ,medly live "aoudio


بازی پرسپولیس رو دیدید اصلا خوب بازی نکرد من که دیگه دارم نا امید می شم از دست این مف خورا هیچی بلد نیستن از فوتبال الکی دستور می دن مربی عوض می کنن و بازیکن میارن ...



جونم براتن بگه که من تی شرت می خواهم کی میتونه بهم بده ؟اون روز تو خیابوندیدم یه پسره...  پوشیده بود.

در ضمن خیلی ممنون از ترانه بخاطر اون بیو مارک خیلی حال داد

مرتضی قول داده چند تا news بزاره امیدوارم هر چه زود تر این کارو بکنه چون انگار یه خبر هایی هست .
راستی بعضی ها عکس می خواستم من جدید ترین عکسهای
westlife رو براتون لینک می زارم برید ببینید این لینک مال سایت لاورز .عکس ایناست البته مارک از پشت افتاده.
اینم خودم ساختم کلیک کنید تا بزرگش رو ببینید.

                           click for larger 




داره پاییز میشه دیگه بعضی هاتون باید برید مدرسه بعضی هامون میریم دانشگاه  و بعضی ها هم یا میرن سره کار یا آتل و باطل می چرخن .
ولی من پاییز رو خیلی دوست دارم از همه فصلها بیشتر(نه بخاطر اینکه تولدم پاییزه) نه من اون آفتابه کجش رو که خودشم نمیدونه گرمه یا نه و اون برگهای قشنگ رو مخصوصا وقتی برگهای چنار ریخته باشه زمین و من روشون بدوم خیلی زیباست نه؟
البته من انقدر شاعر نیستم ولی پاییز آدم شاعر می کنه خیلی دوست دارم که توی پاییز توی خیابون راه برم اونم زیر یه بارون درست حسابی .وقتی بچه بودم می گفتم ای وای باز مدرسه ها باز شد ولی به خدا اونم قشنگه الان دوست داشتم اول ابتدایی بودم با یه دسته گل هی تو سر دوستام میزدم هیچ کس هم نمیگفت مرتیکه گندرو ببین خجالت نمیکشه همه میگن بچه س بزا بازی کنه . ولی پاییز یه خوبی هم داره اونم اینه که آلبوم جدید وست لایف پاییز میاد .پارسال همین موقع
day time friend & night time lovers رو گرفته بودم چه حالی باهش می کردم همش منتظر بودم مدرسه ها باز بشه اونو بدم به مرتضی کلی کیف کنه .

آسمانش را گرفته تنگ در آغوش
ابر با آن پوستین سرد نمناکش
باغ بی برگی
روز و شب تنهاست
با سکوت پاک غمناکش

ساز او باران سرودش باد
جامه اش شولای عریانی ست
ور جز اینش جامه ای باید ,
بافته بس شعله زر تار پودش باد
گو بروید یا نروید , هر چه در هر جا که خواهد یا نمی خواهد
باغبان و رهگذری نیست
باغ نومیدان
چشم در راه بهاری نیست

گر ز چشمش پرتو گرمی نمی تابد
ور به رویش برگ لبخندی نمیروید
باغ بی برگی که می گوید که زیبا نیست؟؟
داستان از میوه های سر به گردونسای اینک خفته در تابوت پست خاک می گوید

باغ بی برگی خنده اش خونی شت اشک آمیز
جاودان بر اسب یال افشان زردش می چمد در آن
پادشاه فصل ها , پاییز.
                                                                    مهدی اخوات ثالث(م.امید)    
                                                                     
من عاشق این شعرم آخرشه نه؟


اینم از این من سه تا واست flying without wings گذاشتم تو دانلود mp3 برید گوش بدید قشنگن راستی اینم متن flying without wingsکه فکر می کنم تو vote جدید رای بیاره.

 

Shane:
Everybody's looking for that something
One thing that makes it all complete
You'll find it in the strangest places
Places you never knew it could be
Some find it in the face of their children
Some find it in their lover's eyes
Who can deny the joy it brings
When you've found that special thing
You're flying without wings
Mark:
Some find it sharing every morning
Some in their solitary lives
You'll find it in the words of others
A simple line can make you laugh or cry

You'll find it in the deepest friendship
The kind you cherish all your life
And when you know how much that means
You've found that special thing
You're flying without wings

So, impossible as they may seem
You've got to fight for every dream
Cos who's to know which one you let go
Would have made you complete

Shane:
Well, for me it's waking up beside you
To watch the sunrise on your face
To know that I can say I love you
In any given time or place

Mark:
It's little things that only I know
Those are the things that make you mine
And it's like flying without wings
Cos you're my special thing
I'm flying without wings

Shane:
And you're the place my life begins
And you'll be where it ends

Mark:
I'm flying without wings
And that's the joy you bring
I'm flying without wings
 

پرواز بدون بال

 

هر کس به دنبال چیزی میگردد ، چیزی که کاملش کند

(اما)آنرا در عجیب ترین جاها پیدا میکنی

جاهائی که هرگز فکرش را نمیکردی

بعضی آن را در چهره فرزندانشان می یابند

بعضی ها آن را در چشمان عاشقانشان می یابند

چه کسی می تواند لذت آنرا منکر شود

وقتی آن چیز خاص را پیدا کردی

می توانی بدون بال پرواز کنی

بعضی ها آن را در این می بینند که هر روز صبح (خوشبختی های خود را) با دیگران تقسیم کنند

بعضی ها آن را در خلوت تنهائی خود می یابند

آن را می توان در کلمات دیگران بیابی

یک خط ساده می تواند تو را به خنده یا گریه بیاندازد

آن را در عمیق ترین دوستی ها می یابی

زمانی که قدر همه زندگی ات را بدانی

و وقتی که معنی واقعی آن را بیابی آن چیز خاص را یافته ای

آن وقت می توانی بدون بال پرواز کنی

پس اگر چه ممکن است غیر ممکن به نظر برسند

اما باید برای هر آرزوئی که داری بجنگی

پس چه کسی می داند کدامیک از آرزوهائی که گذاشتی از دست بروند

می توانستند تو را کامل کنند

خب ، برای من آن این است که کنار تو برخیزم

که ببینم خورشید بر چهره ی تومی تابد

که بدانم میتوانم بگویم دوستت دارم در هر مکان و هر زمانی

اینها فقط چیزهای کمی هستند که تو را از آن من می کنند

و این مانند این است که بدون بال ها پرواز کنی

زیرا تو آن چیز خاص من هستی ،

من دارم بدون بال پرواز می کنم

تو جائی هستی که زندگی من از آنجا آغاز می شود

تو جائی خواهی بود که در آن جا پایان می یابد

دارم بدون بال پرواز می کنم

و این لذتی است که تو برایم به ارمغان آورده ای

دارم بدون بال پرواز می کنم

 


خوب اندفعه خیلی پر محتوا بود بخاطر همین به همتون که به من لطف دارید خسته نباشید میگم و ازتون تشکر می کنم .کاش می تونستم نظرتون رو هم بدونم حیف..

                                                                                                                
 هادی

نظرات 13 + ارسال نظر
بهاره جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:15 ق.ظ

salam
avalan inke in perspolis tim besho nist
haha
dovoman inke chera biogerafie shane ro nemizari?
badam inke saatetoon ye 10 min aghabe
salesan sitetoon alie
mahshare
khaste nabashiddddddddddddddd

بهار جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:53 ق.ظ

سلام
امیدوارم که حال همگی خوب باشه
از شعری که نوشتی خیلی خوشم اومد واقعا قشنگه
تو آف بهت تبریک گفتم ولی یه بار دیگه بهت تبریک میگم امیدوارم در تمام مراحل زندگیت موفق باشی .ما رو هم فراموش نکنی.دعا میکنم تا اون چیزی رو که مامانت اینها قولشو بهت داده بودن زودتر بخرن.سایتت هم خیلی خوبه مثل خودت.

نیماجون جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:23 ب.ظ http://www.pc-pc.persianblog.com

salam khoobi mikhastam bebeinam mikhai tabadole link koni darzemn weblogetam kheili bahale babaye

نیلوفر جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:21 ب.ظ



تو این عکس جدیدا درسته که مارک از پشت افتاده ولی گل که پشت و رو نداره!!! بعدم آقا هادی گل دیگه قرار نشد از مارک سوتی بگیری ها اون وقت دیگه نه من نه تو همین به قول تو سوتی های مارکه که همهی دنیا رو شیرین می کنه دیگه !!!! اینو حتماً ببینید http://www.tarisha.com/archives/228.htm امید وارم این حکایت آقا هادی گل نشه!!!!!

نیلوفر جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:48 ب.ظ

اون بیوگرافی جدیدی هم که گزاشتی که بیوگرافی نیست اون خصوصیاته مارکه و چند تا اشکال داره یکی اینکه نام کامل مارک مارکوس مایکل پتریک فیلی هست نه مارکوس مایکل مارک فیهیلی اون اچ و وای خونده نمی شه دوم رنگ مورد علاقةی مارک اول شرابی بعد بنفشه و اینکه قانون زندگی money is not every thing but happiness is هست که ترجمش می شه پول همه چیز نیست ولی شادی هست !!!!(ببینین چقدر نازه این بچه) ولی به هر حال از ترانه جون و هادی جون تشکر می کنم برا زحمتشون و در ضمن یه جاشم شدیداً درسته تو خصوصیات مارک اینکه مارک جذابه !!!!!!
در مورد تی شرت هم باید بگم هادی جان من می تونم بهت بدم ولی یه کم طول می کشه چون باید سفارش بدم از کیش برام بفرستن من از همین امروز بهشون می گم و هر وقت رسید اینجا بهت خبر می دم .این سایتم که جدیدا دوباره راه افتاده خیلی خوبه خبرای جدید رو می نویسه می تونی ازش استفاده کنی www.whttp://www.westlifeweb.com/ می دونم من خیلی زیادی نظر می دم ولی خواهشا فوشم ندین آخه من به شما نگم به کی بگم که من و درک کنه هان؟؟؟!!!!هادی جان به خاطره پرسپولیس هم زیاد غصه نخور قول می دم حامد که برگرده همه چیز درست بشه !!!خانوم بهاره خانوم هم دیگه قرار نیست به پرسپولیس عزیزمون توهین کنه خوب؟ مگه ما به اس اس شما چیزی گفتیم که تو توهین می کنی؟؟؟؟

ترانه جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 06:46 ب.ظ

سلام نیلوفر جون
خیالت از بابت این بیو راحت باشه.
چون همش رو خوده مارک گفته.ترجمه هم کار من نیست.
من فقط فرستادمش.

نیلوفر جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:09 ب.ظ

سلام به تمام گلهای ناز خوشگل وست لایفی از جمله خودم بچه ها نمی دونین امروز چقدر خوشحالم واقعاً از ترانه جون مممنونم که به من این خبر خیلی خیلی خوب رو داد مارک دیگه دوست دختر نداره!!! وای فکرش رو بکنین خیلی رومانتیکانهست نه؟از همین جا از اعماق قلب وست لایفی خودم از ترانه جان صمیمانه تشکر می کنم که لبخند رو دوباره به لبای من برگردوند خیلی دوست دارم امید وارم همیشه موفق باشی خانومی

بهاره شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 09:35 ق.ظ http://doostetdaram4ever.persianblog.com

سلام به همه گلهای نو شکفته یا یه همچین چیزایی
در ضمن من فکر کنم اینکه مارک دوست دختر داشته باشه از تنهایی خیلی بهتره تو اینجوری فکر نمیکنی؟

نیلوفر شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:23 ق.ظ

نه نه نه نه نه نه نه نه................................

فرناز شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:06 ب.ظ

سلام به همگی.
۱-مطمئنم که همه از شعر قشنگ هادی جان خوششون اومده.من هم چون تولدم توی پائیزه,پائیز رو خیلی دوست دارم
۲-همه برین اخبار لاورز رو بخونین گرچه مرتضی جان برامون میخواد بزاره.همون طور که قبلا هم گفتم اگر کسی میتونه برای من سی دی بخره و ... خیلی ممنون میشم.

ترانه شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 08:13 ب.ظ

به نظر من خوبه.هرپسری باید دوست دختر داشته باشه.
الانم فکر نکن مارک با کسی نیست درواقع هرشب با یه کسیه!!!!!!
اون فقط نمی خواد پایبند یه نفر باشه.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:56 ب.ظ

[ بدون نام ] چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 08:57 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد