سلام
دوباره اومدم اندفعه بعد از ۱ روز چون یه دفعه چند تا چیز دستم اومد
اول خبر رو بدم که روحتون شاد بشه این خبر رو با تشکر بسیار از مارک و البته وحید که این خبر رو بهم داد بهتون می گم.

آهنگ جدید westlife به نام smile که در پست قبلی براتون شعرشو گذاشتم هفته دیگه شنبه میاد این آهنگ البته ویدئو امسال مثل پارسال نشد که اول صوتی رو بدن بعد تصویری مثل hey whatever ولی خوب تنوعیه دیگه . اینجوری که من حساب کردم و با بعضی ها که می دونن هماهنگ کردم دیگه تا دوشنبه اگه عمری باشه براتون می ذارم.



Yesterday Mark announced on Capital FM (in London) that the guys have filmed four videos to promote their new album and that they'll be showing on the Box very soon!

Tune in to CD:UK next Saturday to see a Westlife special behind-the-scenes on the set of the video for "Smile".

 


یه خبر دیگه که به منو شما ربطی زیاد نداره اما بالاخره خبره دیگه:

اولین کنسرت westlife در سال ۲۰۰۵ در شهر بلفاست در میدان ادیسه بر گذار میشه در تاریخ Tuesday 1 February و Wednesday 2 February و بلیت های این کنسرت هنوز برای فروش آماده نیست.


حالا بریم سراغ برایان بی وفا خیلی وقت بود از برایان چیزی ننوشته بودم ولی اونو هنوز بعضی از سایتها عضو جدا شده westlife می خونن .پس ما هم بهش احترام می ذاریم چون نمیتونیم خاطراتمونو باهاش پاک کنیم.
اون یه آهنگ داده که اسمش irsh son (پسر ایرلند)و یه آهنگ که با دلتا گودرام خونده و یه آهنگ دیگه داره بنام  Walking Disaster که کاملش رو ندارم اگه اومد براتون میذارم و دیگه اینکه دو تا ویدئو هم از برایان براتون میذارم یکی پخش زنده real to me و اون یکی روی خال که مال cd uk و ازش سوال می کنن.

راستی اگه خواستید به برایان رای بدید  توی این vote وست لایف ما نیست ولی از هفته دیگه اضافه میشه فعلا تو این لیست برایان سومه . داشت یادم میرفت هفته پیش تو رای گیری hello magazin مارک با اکثریت آرا برنده شد.


:audio

Brian_Irish_Son


Brian_and_Delta 

 video:

Real To Me Performance

Info:  Brian performing Real To Me on TOTP Saturday
Size: 5,64 MB
DOWNLOAD

 


Brian On The Spot

Info:  Brian on the spot
Size: 5,73 MB
DOWNLOAD




Brian in Dublin

Info: Brian showing cduk some plaves in Dublin 
Size: 5,7 MB
DOWNLOAD



خوب رسیدیم به این قسمت خودمون .اولا چون مرتضی سرش شلوقه منم سواد ندارم خبرامون کمه پس ببخشید دوما سپهر جان درسته که من سواد ندارم ولی درک دارم عقل من هم بمن میگه توی هیچ جا نمیشه راه رفت و خاطرات رو مرور کرد .عزیز جون این نظر سنجی ما همینجوری هورتی هم نیست دوتا  آهنگ خیلی خوبه سه تا پایینه بقیه متوسط و از آلبومهای مختلف درست؟؟
و خدمتتون باید عرض کنم یکی گفت فقط از وست لایف بنویس تو سیاست هم دخالت نکن چشم اینم از وست لایف ولی دومی راه نداره
کور شوم لال شوم کر شوم              لیک مهال است که من خر شوم
تازه بهاره خانومه گلم من از سولدد چیزی کم نکردم مگه من کیم که دست تو آهنگ ببرم من فقط تکراری هاشو ننوشتم .

نظرات 9 + ارسال نظر
حمید رضا یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 03:47 ب.ظ http://p30power.com

احتراما به اطلاع میرساند تعداد زیادی دعوت نامه ی gmail بدست بنده رسیده است . میخواستم بگم اگر شما نیز مایلید که دعوت نامه ی جی میل دریافت کنید به سایت زیر مراجعه نمایید .
با تشکر
http://p30power.com
بای

سپهر یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 04:47 ب.ظ

salam...
akhe pesare khoob chera mizani?
yani to nemkidooni ke dar donyaye sher hamechi emkan dare??!!!
vagarna sohrab maraz dasht bege be soraghe man miaid....tarak varnardare...
mage ba fekr o mantegh joor dar miad...vali chon sher hastesh....
badesham inke avalan khoobio badisho ki tarif karde...saligheye jenabali ya...???
dovoman inke akhe uptown girl koja ke adam az shadi dar hale marg mishe...
written in the stars koja ke adamo yade margo bdbakhti mindaze:D!
khob har kodoom hale khodesho dare ke ba ham ghabele moghayese nist...begzarim...
khosh begzare...
babye

نیلوفر یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 05:34 ب.ظ

سلام به گلهای نو شکفتهی باغ پر گل وست لایف (زیاد جدی نگیرید امروز ادبیات داشتیم من هنوز تو جوم) بابا هادی جان خیلی ممنون دیگه سنگ تموم می زاری روزی یه بار آپ تو دیت میکنی!!! و نخ سوزن (همون مخصوصاً) اینکه خبر به این خوبی دادی واقعاً خسته نباشید می گم!
تو اون vote هفتهی پیش هم دستت درد نکنه که آدرسش رو به من دادی خداییش مارک با اختلاف 3500 امتیاز اول بود آخرین بار که من سر زدم (500 تاش رو من رای داده بودم) فقط من نفهمیدم به نفر اول جایزه هم میدن یا نه؟؟؟؟ و بهار جونم آی دیت رو اگه بدی چشم .شما هرچی بخوای به روی چشم .
ترکه میره سینما یهو تو فیلم گاوه شروع میکنه دویدن به سمت تماشا چیا و ترکه میپره زیر صندلی!! زنش میگه مرد خجالت بکش این فیلمه !! میگه زن من میفهمم فیلمه تو میفهمی فیلمه گاو که نمی فهمه!!!!
ترکه میره خواستگار بهش جواب رد میدن میگن دختر ما داره درس میخونه !!! میگه ایشکال نداره من میرم دوساعت دیگه بر میگردم!!!
ترکه میره مکه جایی که باید به شیطون سنگ بزنن یهو سنگاش تموم میشه اونم به جاش فحش میده!!!
ترکه میره آمریکا تو خیابون داریوش رو میبینه میگه سلام آقا داریوش ، داریوش می گه سلا م هموطن! ترکه میگه :اووووووووف عجب کیفیتی!!!!
تلوزیون داشته گل خداداد به استرالیا رو صحنه آهسته نشون میداده آخر ترکه شاکی می‌شه می‌گه حالا اینقدر نشون بده تا دروازبان بگیردش!!!!!!!
بازم با بای

مرتضی دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 08:03 ب.ظ http://www.red.blogsky.com

سلام به همه
واقعا نمیدونم چی بگم...اول از هادی تشکر میکنم که سایت رو به روز کرده...من واقعا سرم شلوغه حتی چند تا خبر هم معنی کردم ولی وقت تایپ کردن ندارم سعی میکنم به هادی بدم تا اون براتون بزاره...به آقای سپهر هم بگم که اولا آهمگهای وستلایف واقعا زیبا و آرامش بخشه و اینکه حد اقل آهنگ Written In The Stars دیگه واقعا حرف نداره نمیدونم چه جوری أدمو یاد بدبختیاش می ندازه...بهتره آدم وقتی آهنگ گوش می کنه از بدبختیاش کناره گیری کنه...
بازم معذرت میخوام که نمیتونم خبر بزارم و سایت رو به روز کنم
موفق باشید

بهار سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 12:35 ق.ظ

سلام به وست لایفی های عزیز.
هادی جان نمی دونستم که به روز کردی وگر نه زودتر سر می زدم .البته خودت که می دونی این دو روزه سرم شولوغ بود .اگه امروز هم بهم نمی گفتی سر نمی زدم .هادی شهلا یه چیزی گفت از تو توی جشن بهم برخورد یادم باشه بهت بگم.
نیلوفر جان ای دی من bahar_27265
موفق باشید.
ای کاش امتداد لحظه هایم تکرار با تو بودن بود.............

بهار سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 12:38 ق.ظ

عکسایی که گذاشتی قشنگن . با اینکه من از برایان خوشم نمی یاد.

سپهر سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 11:24 ق.ظ

salam...ahvale aghayoon va khoonaye westlife ke khoobe?/??
moorteza jan...azize dele baradar...man dashtam javabe sohbate hadi ro midadam ke in 2 ta ahang ba ham ghabele moghayese nistan..vase hamin az kalamati estefade kardam ke oje tanaghos ro beresoone:D!
vagarna man khodam written in the stars ro doost daram...vali akhe to be manish negah kardi ke befahmi man chimigam...han??!!!
ok...khosh begzare...babye

بهار سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 01:57 ب.ظ

سلام
نیلوفر جان می شه ازت خواهش کنم برام اف بذاری ای دیت رو می خوام .

نیمکوچیکه سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 09:02 ب.ظ http://nimshalvaria.persianblog.com

salaaaam! akhe mage mishe maaaa bian o az khaterahaaaaaaaaaaaaaaaaa paaaaaaaaaaaaaaaaaaak konim! az mahalate valla! rasty yek soal! shoma be gheire westlife be chize digeyi am alaghe mandid???? albatte age fuzuli nabashe haaaaaaaaaaaa

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد