Soledad Note & News

vote for us plz thanx

سلام به همه دوستای خوبم

 

امیدوارم حال همه خوب باشه و همه موفق باشید در همه کار و همه چیز

من اومدم بعد از اینهمه وقت البته من خبر معنی کرده بودم ولی سایت هم با من سر یاری نداشت و یه چند وقتی رفته بود مرخصی.

حالا که برگشته باید حسابی ازش کار بکشیم

البته خبرای من قدیمی هست چون که من قبل از بسته شدن سایت اینا رو آماده کرده بودم ولی همتون که میدونید من واقعا وقت ندارم و این خبرها افتاد برای الان.خبرا قدیمی هست ولی چون مهمه گفتم بزارم. البته خیلی حالگیریه ولی خوب.

من از شنبه میرم دانشگاه فکر کنم که واقعا دیگه وقت آزاد نداشته باشم. اگر اینجوری بشه خبرایی که معنی میکنم میدم هادی براتون بزاره.

سرتونو درد نیارم بریم سراغ مطالب امروز:

 

اول همون خبر هست که بخونید و ببینیدچه حالگیری بزرگیه (فکر کنم برای 7 تا 10 روز پیش باشه )


دوم اینکه آهنگ سلدد رو گذاشتم براتون البته با نتهاش.آهنگ سنگینیه (میگم سنگین به خاطر اینه که آکورد زیاد داره و سریع عوض میشه).اینم بگم که من جاهایی که یه قسمت رو دو بار میخونه من یک بار بیشتر نذاشتم...با خودتون نگید ناقصه یه وقت و اگر هم نتها جابه جا شده بود خودتون میدونید که کپی و پیست این دردسر ها رو هم داره . یه توضیح بدم راجبش: (چون خیلی اساسی نیست مثلا اون بی های کوچیک باید میرفت بالا که بشه همون بمل ولی واقعیت خیلی خسته کننده میشد اگر میخواستم هر کدومو دونه دونه اینجوری کنم پس اشتباه نکنید.این از بمل...دیز هم به همین شکل)

قابل توجه دوستانی که میخوان از این استفاده کنن: اگر دوستان گیتار میزنن و میخوان این آهنگ رو با گیتار بنوازن اگر نمیتونن این آکوردها رو بگیرن ((چون سر دسته نیست میگما)) تو نظرخواهی بگن من رو گام لا براشون میزارم.

خوب اینم از این.

 


                                              News

تمسخر در آمریکا

 

شکست بزرگ وستلایف با خاموش کردن تلویزیون. این قرار بود بزرگترین شانس آنها باشد که در آمریکا غوغا کند اما بعد از تغییر برنامه در نقطه شروع از مراسم شب گذشته جهت اجرای World Music Award در لاس وگاس مورد تمسخر قرار گرفتند.

بچه ها قرار بود در یک مراسم مهم که بیش از 160 کانال تلویزیونی آنها را پخش می کرد اجرا داشته باشند اما وقتی آنها به شهر سین رسیدند فهمیدند اجرای آنها به بعد از مراسم افتاده و در برنامه زنده تلویزیونی نخواهد بود.

و علاوه بر این توهین برای بچه ها حضور در اجرای موزیک قدیمی سیویل راویس با Life time achievement award     در خجالت بر پا شده توسط دوتاس و مک سنتد که هیچ محسوب میشد.

اهدا کننده جوایز گفت:

ابروها بالا رفت وقتی گفته شد وستلایف به یک مراسم بزرگ رفته بود در صورتیکه آنها درآمریکا شناخته شده نبودند.

به طور حتم بچه ها دچار یک یاس بزرگ شدند که اجرا در مراسم بزرگ را از دست دادند.

                                           
Finish



خوب حالا اینم آهنگ سلدد:

                              Soledad

 Coast To Coast

  

Shane:

Cm Bb                             Ab             Bb

If only you could see the tears

Bb           Cm                                 Bb

In the world you left behind

Bb                                   Ab        Bb

If only you could hear my heart

Bb                Cm

Just one more time

Bb                         Ab                 Bb

Even when I close my eyes

Bb                     Cm

There's an image of your face

Bb                                    Ab                   Bb

And once again I come to realise

Bb                Ab                          G

You're a loss I can't replace

 

Shane (All):

 

Soledad

Cm           Fm                            Bb

It's a keeping for the lonely

Bb                           Eb                             Ab

Since the day that you were gone

Ab                                      G                  Cm

Why did you leave me soledad?

Cm            Fm                                     Bb

In my heart you were the only

Bb                     Eb                     Ab

And your memory lives on

Ab                                        G

Why did you leave me?

 

Bryan:

Cm

Soledad

 

Shane:

Bb                                       Ab                           Bb

Walking down the streets of Nothingville

Bb                      Cm                                         Bb

Where our love was young and free

Bb                                    Ab                          Bb                                        Cm

Can't believe just what an empty place it has come to be

 

Shane:

 

 

Cm              Bb              Ab       Bb

I would give my life away

Bb                    Cm

If it could only be the same

Bb                                        Ab                       Bb

Cos I can't still the voice inside of me (ooh)

Bb               Ab                                G

That is calling out your name

(Calling out your name)

 

All (Mark):

 

Soledad

Cm           Fm                            Bb

It's a keeping for the lonely

Bb                           Eb                             Ab

Since the day that you were gone

Ab                                      G                  Cm

Why did you leave me soledad?

Cm            Fm                                     Bb

In my heart you were the only

Bb                     Eb                     Ab

And your memory lives on

Ab                                        G

Why did you leave me?

 

Shane:

Cm

Soledad

 

 

Mark:

Fm                                       G                                C dim       Cm

Time will never change the things you've told me yeah

Ab                                        Bb

And after all we're meant to be

G                                        Cm             Bb              Ab

Love will bring us back to you and me

Bryan:

Fm  G

If only you could see

 

All (Bryan):

C#m

Soledad (soledad)

C#m          F#m                          B

It's a keeping for the lonely

B                             E                               A

Since the day that you were gone (you were gone)

A                                          Ab            C#m

Why did you leave me soledad? (oh no)

C#m                  F#m                           B

In my heart you were the only

B                         E                         A

And your memory lives on (oh no)

A                              Ab                    C#m

Why did you leave me (soledad)

 


اینم از سلدد و نتهاش که امیدوارم لذت ببرید از این آهنگ واقعا زیبا. بعدا آهنگهای دیگه هم براتون میزارم...اولیش آهنگ شکست ناپذیر
خودم که خیلی باهاش حال میکنم میزارم ببینم شما چطور؟؟؟
نظر بدین حتما راجب به همه چیز سایت...البته میدونم که ما هر روز سایت رو به روز نمیکنیم...خوب بالاخره اینجا مثل کشورهای دیگه خبر های خواننده رو تو تلویزیون که پخش نمیکنن تا ما هم سرس براتون بزاریم حتی قبل از گفتن تلویزیون. اگر خبری
براتون میزاریم از سایتهای دیگه بر میداریم و معنی میکنیم و میزاریم...موندم اگر سایت اصلیمون راه بیفته باید چی کار کنیم. همه ساتها بزارن بعد ما بریم برش داریم؟؟؟ شما بگید چی کار کنیم.
خوب حالا بیخیال...اینا رو گفتم که بدونید ما خیلی بسته هستیم از این نظرها و برای همین دیر به دیر سایت به روز میشه.

امیدوارم از این بخشهایی که براتون گذاشتم لذت ببرید.

یه سر به WWW.Westlife.com  هم بزنید.خیلی قشنگ شده.

اینم یه عکس برای شما دوستای خوب (عکس دلتا):


 عکس هم از خود وستلایف بزارم
                                                                                                                        
                                         

نظر یادتون نره ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه.
موفق باشید.
       
                                                   
دوستدار وستلایفی ها مرتضی
 




بچه من اومدم مرتضی جون بروز کرده دستش درد نکنه ولی بیجاره نمیدونست کسی خلر نداره ولی من به همه خبر دادم
بچه ها اوضاعه برایان خیلی خرابه دلم لرا کرری بیچاره می سوزه من جاش بودم با پتک می کوبیدم تو سره اون بی معرفت حالا وحید جان براتون تو نیوزش گذاشته که من براتون یکی از خبراشو می ذارم البته با اجازش میزارم و اینکه و اینکه بچه ها عکس جدید گرفتن  که www.shane-filan.com  عکساشو گذاشته من براتون لینک میدم در ضمن خبر خاصی از وست لایف ندارم (شاید باشه) من ندارم .
بچه اون
DMA که بود اونو باری همون سایت رو براتون می ذارم ولی اصلش برای این سایته چون اون رای گرفته ...
 آقام
shane مدل موهاشو عوض کرده دیگه داشت حالم از خودم بهم می خورد آخه منم مثل اون کجکی شونه می کردم برید تو این عکسا ببینید :(رو این عکسه کلیک کنید)



اینم خبری که از وحید دزدیدم :

طلاق

در یک مصاحبه اختصاصی با News of the World  با برایان, برایان اعلام کرده که از جدا شدن خیلی ناراحته و فقط در مورد دختر کوچکشان صحبت کرده .

برایان می گه:من همیشه به آنها (خانواده) می گفتم شب بخیر در حالی که الان نمی تونم چون اونها رو از دست داده ام و پس از آن گریه می کنم.من آنها رو خیلی دوست دارم و آن به من ضربه می زنه.

برایان ادامه می ده:اون یه تصمیم دو طرفه هست.ما با هم مسائل زیادی داشتیم .چیزهایی که دریک ذهن آمد و ما جدا شدیم.ما همه چیز رو پشت تلفن تمام کردیم.آخرین بار که من کری رو دیدم فقط برای 1 ساعت دربرنامه تلویزیونی لیورپول در5 هفته قبل بود.احتمال نداره که ما به هم برگردیم.ما طلاق خواهیم گرفت.

اما ما در مورد جزئیات حرف نزدیم .ما فقط می خواهیم راه مستقیم زندگی خودمان را بگیریم.ما نگهداری مشترکی از دخترها خواهیم داشت.

ما هنوز با هم دوست هستیم و من هنوز کری رو خیلی دوست دارم.طلاق برای هردو ما خیلی غم انگیزه.

لطمه

زندگی در راه های گوناگونش پیچ و خم هایی داره .اما اگه جدایی ما رو خوشحال می کنه باید همون باشه(یعنی همون جدایی).

همه اینها برای کری لطمه و شکی دربر خواهد داشت.دیروز کری با سرعت وبا اشک وعصبانیت برگشت و به ما گفت:یادتون باشه برایان منو ترک کرد ولی اونو ترک نکردم.این تمام چیزی هست که برای گفتن هست.

به همان اندازه برایان غم دردش سرازیر شده و میگه:من به کارم مشغول شدم تا ذهنم رو حتی برای یک لحظه ازاین مسائل دور نگه دارم ولی  ناراحتی و رنج باز برگشت.

برایان 24 ساله اون لحظات خوب رو به یاد میاره.اون وقت که چه طوری با کری ملاقات کرده وقتی که گروه westlife در تور بوده و آنها داستان عاشقانشون رو 12 ماه پنهان کردند.

روز ازدواجمون بهترین روز زندگی من بود.

برایان پذیرفته شده بود در هتلش در لندن."ما بسیار خوشحال بودیم."

"کری دوست داشتنی به نظر می رسید و منم مرد خوش اقبالترین مرد بودم.اما همه چیز تغییر کرد و شما در مسیر متفاوتی قرار گرفتید."ما باید بجنبیم و زندگیمان را پیش بگیریم.تنها آرزوی من اینه که ما بتونیم با هم دوست بمونیم.

ولی من درباره ازدواجمون افسوس نمی خورم چون ما 2 تا فرزند دوست داشتنی از اون داریم.

من یادم میاد وقتی من westlife رو در ماه مارچ ترک کردم متلاشی داشتم میکردم و تقریبا یک تفکیک داشتم.

سپس برایان از همسردلسردش ناراحته و میگه کری دلیل جدایی رو برنامه سنگین کاری می دونه.

ولی برایان میگه:"دلیل جدایی من از کری شخصیه و ربطی به حجم کار نداره.

برایان گزارشات را در مورد Delta Goodrem   را انکار میکنه.

کری از اعتماد به برایان سر باز می زنه.apdancer به وضوح باعث مشکلات بسیار بزرگی برای ازدواج اونها شد.البته دلیل اصلی نبود ولی تاثیر بسزایی داشت.


 

بچه ها قسمت شعر راه افتاد برید ببینید.lyrex





من نمیتونم سایت رو ببینم پارس آنلاین گرفتم(مایه داریو هزار درد سر )اینا برداشتن وبلاگارم بلوک کردن(کثافتا) فعلا حرفی نیست جز اینکه رای بدید و حتما یادتون نره که نظر هم بدید و سر مارک و کرری هم دعوا نکنید همشون خوبن .

                                                                          
هادی

 

نظرات 2 + ارسال نظر
بهاره پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 08:05 ب.ظ

salam
akhe man be koodoom idit off bezaram

به هر کدوم که دوست داری.

نیمکوچیکه جمعه 17 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 03:52 ب.ظ http://nimshalvaria.persianblog.com

eyval! note haye guitaresho plz bezar! :D age gheire soledad note e digeyiam dary bezar!!! mamnoonmisham

عزیز جان نت گیتاره دیگه پس فکر کردی چیه اونم به روی چشم من از طرف موری قول میدم بهتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد