www.westlife.blogfa.com

سلام خدمت همه دوستان
یه چند وقتی که من وبلاگ رو عوض کردم و همه چی رفته اونور...فقط چون من بلاگ اسکای رو نمی تونستم باز کنم نمی تونستم بیام اینجا بگم که بیاین اونور...ولی حالا می گم که


www.westlife.blogfa.com
نظرات 3 + ارسال نظر
پرنیان سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 02:54 ب.ظ

سلام
آقا ای ول. واقعا مرسی!! حال دادی اساسی. من نمیدونم چه جوری باید ازتون تشکر کنم. خدایی با دیدن این وبلاگ خیلی حال کردم. من از طرفدارای پروپاقرص!!! وست لایفم. ولی متاسفانه فقط ده پونزده تا از آهنگاشن رو دارم. امیدوارم با گشتن تو وبلاگ های شما بتونم آهنگ های بیشتری از این گروه دوست داشتنی بشنوم. بازم مر۳۰ و ممنون
موفق باشید
راستی! از الان بگم که وبلاگتون یه طرفدار حسابی پیدا کرد. فقط اگه ممکنه از وست لایف آهنگ های بیشترب بذارید. باشه؟ با بای

آشنای غریب دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 01:17 ب.ظ

سلام چه عجب شما آپدیت کردین

نیلوفر پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 06:46 ق.ظ

سلام بچه ها خوشحالم که سایت دوباره راه افتاده ولی چرا اینقدر دیر آپدیت می کنید؟ ما مردیم. به هر حال ممنون و یه خواهش بیشتر آهنگ وست لایف بزارین تا آهنگای بیگانه اینجا سایته وست لایف دیگه نه؟ بازم مرسی و خسته نباشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد