عیدتون مبارک

 

سلام

خوب خوب خوب دوباره هادی و یه آب تو دیت پر بار براتون عکس دارم خبر دارم و صد البته دانلود البته تحلیل از اوضاع دنیا رو هم دارم هر چی که بخواین در اینجاست.


عیده پس عیدتون مبارک این چند روز اصلا خونه نبودم یه عالمه واسه عید برنامه داشتم هیچ کدوم رو هنوز اجرا نکردم باید :لینوکس یاد می گرفتم VB 6 یاد می گرفتم درس می خوندم سایت رو هم خوشگل می کردم که خوشبختانه آخری رو دارم بهش فکر میکنم .

داره دوباره بامشاد میده خیلی حال میده "چی داداش؟؟!!" من از تلوزیون خوشم نمیاد ولی این یکی خیلی حال میده

سعی میکنم تمام سعیم رو بکنم تا یه وبلاگ سعی(کار) شده تحویلتون بدم.

فعلا چرت و پرت هارو بخونید تا من یه فکری به حال خودم بکنم .


 امروز یه حالی به حولی دارم

از یه طرف سایت های فن های ایرانی رو دیدم شنگول شدم از یه طرف هم اینکه همه سایتهای خارجی نصف شدن و دارن می بندن همه سایتهایی که من تا کانکت می شدم سری اونا رو باز میکردم.حالا مهم نیست جایگزین هست ولی سایت های داخلی از هر کدوم یه کم تعریف کنم تا جریان دستتون بیاد .

اول سایت شیوا رو بگم که واقعا انتظارش رو نداشتم همچین سایت کاملی داشته باشه البته سایت سادایی ولی خوب پرش کرده من افتخار می کنم که اون دوست منه در آخرین بروز رسانی(uptodate) هم بیو کل اعضا وست لایف رو گذاشته این میتونه یه خبر خوب برای تمامی اهالی وست لایف باشه یه فن که به زبان انگلیسی مسلته و خیلی هم فعاله .امیدوارم موفق باشه.

اون یه دختر بود حالا یه پسر:

وحید !

بیشترتون میشناسینش یه اچ تی ام ال کار توپ یه کم مغرور و البته بیشتر طرفدار برایان اون از خیلی جهات با من موافقه (در مورد برایان) خوب کار کرده و من خیلی دوسش دارم .در مورد اون دیگه بیشتر از این نمیگم چون قبلا زیاد گفتم.

حالا یه دختر :

سپیده !

من تازه با این وست لایف فن آشنا شدم اونم تازه سایت باز کرده ولی خوب فعاله دو تا شعر معنی کرده که من خیلی حال کردم بعدا از این فن بیشتر میشنویم.

دوباره یه پسر:

مرتضی و هادی!

ما ?? تا سایت داریم ولی...

خوب ما جزو اولین فن هایی بودیم که بطور تخصصی این کار رو شروع کردیم از اولش هم کار کامل به کسی تحویل ندادیم (البته سعی مون رو کردیم) ما رد رو داریم که به نظر من یه سایت تقریبا کامله و اون موقع روش خوب کار کردم ولی حالا بازم باید روش کار بشه در ضمن چون اون یه کم قدیمی شده شاید یه کار دیگه باهاش کردم.بعد از رد ما رفتیم به wlp اون سایت دلگیر و سنگینی بود حالا هم در بلاگ فا در خدمتیم چون ما دانشجوئیم وقت نداریم البته اگه پدر عشق هم بسوزه بد نیست .

حالا rate این ? سایت .

از نظر محتوا و خبر و بروز بودن من شیوا رو اول میدونم .

از لحاظ interface هم وحید رو

سپیده هم تازه کاره حالا فعلا کار  داره تا بشه نظر داد

در مورد سایت خودم هم هیچ نظری ندارم فقط می تونم بگم انقدر جدیدا بی نظمه که اون بالا نوشته ولی درستش می کنم اگه من هادیم که میدونم چی کار کنم.


 بحث سیاسی امروز در مورد برایان مک فاددنه :

من اصلا اونو آدم کثیف خائن یا هوس بازی نمیدونم(البته نه که نیست .هست)

ولی نظر من اینه که هر کشوری فرهنگی داره و  هر شخصی مشکلات خصوصی خودش رو شما اگه حرف های برایان رو بطور خصوصی گوش بدین شاید حتی حق رو به اون بدیدشما از کجا می دونید که برایان از این وضع خوشجاله؟؟؟

خدائیش و مردونه دوباره یه شوء جدید از برایان ببینید این همون برایانه که بوده آره یه غمی تو چشاشه که وقتی تو وست لایف بود نبود یه جور حس سردی شما وقتی carry in jungle رو میبینید اونجا برایان کری رو بوس میکنه از اعماغ تهش رضایت داره ولی وقتی دلتا رو بوس می کنه به نظر من براش یه وظیفس...

یه نظر من جدا از خوشگلی دلتا (که لا مصب مثل هلو میمونه ) بریان می خواد از اون به عنوان سکوی پرتاب استفاده کنه که معروف شه چون همونجوری که الان ما دلتا رو شناختیم طرفدار های دلتا برایان رو میشناسن و این یه شانس بزرگه (اینا همه تحلیل منه ممکنه انطوری نباشه )

بحث دوم در مورد وست لایفه:

من به عنوان کسی که به طرز باور نکردنی westlife fan  هستم ولی می گم که اگه وست لایف یه آلبوم رات پک دیگه بده از هم می پاشه شما اگه آلبوم بلو رو شنیده باشی می فهمی چی میگم .


به طرز فجیحی قاطیم !!

همه سایتهای درست و حسابی وست لایف کرکره رو کشیدن پایین یا تغییر شغل دادن هنوز نفهمیدم چرا باید روش فکر کنم بخواد اینجوری باشه من قاطیم ها یه چیزی بهشون میگم (تو دلم) ببینید چجوریه آدم یه جوری نمیشه؟؟؟

unbreakable-westlife.com

I really loved the site and I am proud of all the visitors it had got. I am so sorry to close all this now but I don’t want to take the risk. I want to thank all the visitors and the people who have helped me out.
If there is any news regarding the site, I’ll inform you right here on this page. Maybe Unbreakable-Westlife.com will be opened again at some point later…

 

 

 

CLOSED

My forum have been hacked and everything was deleted. And  I am no longer into Westlife anyway, still like Shaney thought :)

 

 

 


 

جوک:

ترکه داشته تو مجلس می خونده " می خوام که با بوسه گله لباتو پر پر کنم "

یه دفعه کمیته میریزه ترکه حول میشه میگه "اون کلای پر پرتو فدای رهبر کنم" :))

========

دو تا برادره آخره شر بودن و پدر محل رو

درآورده بودن، دیگه هروقت هرجا یک خراب کاریی میشده، ملت میدونستن زیر سر این دوتاست. خلاصه آخر بابا ننشون شاکی میشن، میرن پیش کشیشِ محل، میگن:‌ تورو خدا یکم این بچه‌های مارو نصیحت کنید،‌ پدر مارو درآوردن. کشیشه میگه: ‌باشه، ولی من زورم به جفتِ اینا نمیده، باید یکی یکی بیاریدشون. خلاصه اول داداش کوچیکه رو میارن، کشیشه ازش میپرسه: پسرم، ‌می‌دونی خدا کجاست؟ پسره جوابشو نمی‌ده، همین جور در و دیوار ر و نگاه می‌کنه. باز یارو می‌پرسه: پسرجان، می‌دونی خدا کجاست؟ دوباره پسره به روش نمیاره. خلاصه دو سه بار کشیشه همینو می‌پرسه و پسره هم بروش نمیاره، آخر کشیشه شاکی میشه، داد میزنه: بهت گفتم خدا کجاست؟! پسره می‌زنه زیر گریه و در میره تو اتاقش، در رو هم پشتش می‌بنده. داداش بزرگه ازش می‌پرسه: چی شده؟ پسره میگه: بدبخت شدیم! خدا گم شده، همه فکر می‌کنن ما برش داشتیم

 ===============================

یارو یه سکه اززیر خاک پیدا میکنه، روش نوشته بوده تاریخِ ضرب: 200 سال قبل از میلاد.

===========================

یارو تو اتوبوس یه دختره خوشگل رو میبینه،‌پیاده که میشه شماره اتوبوس رو بر میداره.

"یادش بخیر قدیما نی لوفر خیلی دوست داشت تو وبلاگ جوک باشه."

 


خوب ماشالا همتون میدونید هادی بی سواده یعنی من (که هادی باشم) فقط میتونم خودم بفهمم نمیتونم ترجمه کنم (بالاخره هر کسی یه عیبی داره دیگه)این خبر همونه که وست لایف قراره با جسیکا سیمپسن بخونه و ...

Pop babe JESSICA SIMPSON is set to record a song with Irish boyband WESTLIFE in a bid to boost her profile in Europe.
The 24-year-old beauty is famous for her reality TV show NEWLYWEDS: NICK AND JESSICA with husband NICK LACHEY - but her songs have failed to set the European charts alight so she's teamed up with the boyband, reports MTV.COM.
Westlife's enviable European profile has already been harnessed to re-launch MARIAH CAREY's flagging career on the continent when their collaboration AGAINST ALL ODDS topped the British chart.
Westlife have topped the British chart 11 times since their 1999 debut single SWEAR IT AGAIN.

 


این خبر ماله سوتیه کیانه که البته اینجوری که من فهمیدم این سوتی (که قابل توضیح میست) در ولنتاین انجام شده.این عکس هم بزرگ میشه...
Kian's Sex Gaffe!
Shamed Westlife star Kian Egan said sorry last night for his onstage sex chlanger in front of kiddies.
Girls as young as EIGHT heard the heart-throb singer ask the Point Theatre crowd on Tuesday: "Did everyone here have a good Valentine's night?
"Did ye all get laid last night?"
Furious mums and dads rang the Irish Sun officices yesterday to complain about the star's gaffe. One dad, who did not want to be named, had taken his eight and 12-year old daughters to the gig.
He fumed: "It was grossly inappropriate. I was seething."
Last night embarrased Kian confessed: "It just slipped out and I apologised to everyone immediately. I corrected myself. I want to say sorry again. I did say it - and I regretted it immediately. It was totally inappropriate and I said sorry. That was all I could do."
Kian admitted he got carried away during the Rat Pack part of the set - when Westlife sing standards by Frank Sinatra and Dean Martin in front of a mock-up bar.
The singer, who's dating actress Jodi Albert - said he realised immediately what he had said to the mostly very young crowd.
Westlife do have older female fans now thanks to their Rat Pack album.
But most of the girls who idolise them are still young teens or pre-teens.
Last night the angry Dublin dad insisted: "What Kian said in front of children was disgraceful. I will think twice about taking my girls to see Westlife again." The band played the final show of their seven-gig run at the Point last night.
They play the first of three shows in Cork's Millstreet tomorrow night.
During last night's concert a plaque hailing their 41 shows at the venue was unveiled.
And band member Shane Filan declared: "We'd love to come back next year for another run and maybe make it 50."


این خبر رو از وحید پی چوندم .

همین طور که در خبرهای کوتاه آمده Westlife با شرکت در مراسم یکی از طرفدارانش موافقت کرده.نام کامل این طرفدار خوش شانس Coleen McLoughlin  است که نامزد Wayne Rooney می باشد.
یک منبع می گوید : ااو در هنگام یکی از اجراهای گروه با مدیر گروه در مورد شرکت کردن گروه در مراسم ازدواجشان گپ زده .زمانی برای ازدواج تعیین نشده ولی مراسم ازدواج احتمالا در سال آینده خواهد بود.
Kian می گوید : ما از شرکت در  این مراسم بزرگ خرسندیم.


خوب این دو تا عکس بالایی واسه حامله گی جیلیانه و اون پایینی که من اولین باره دارم رنگیش رو میبینم .


اینم معنی اسمایل(اسماعیل) که سپیده ترجمش کرده :

SMILE

لیخند بزن

SMILE THOUGH YOUR HEART IS ACHING

لبخند بزن گر چه قلبت به درد اومده

SMILE EVEN THOUGH IT 'S BREAKING

لبخند بزن حتی اگه قلبت شکسته

WHEN THERE ARE CLOUDS IN THE SKY,YOU 'LL GET BY

موقعی که ابرها توی آسمونن تو رد خواهی شد

IF YOU SMILE THROUGH YOUR FEAR & SORROW

اگر بخندی میان ترس و غمت

SMILE & MAYBE TOMORROW

لبخند بزن و شاید فردا

YOU 'LL SEE THE SUN COME SHINING THROUGH FOR YOU

تو ببینی که خورشید برای تو طلوع می کنه

LIGHT UP YOUR FACE WITH GLADNESS

صورتت رو با شادی نورانی کن

HIDE EVERY TRACE OF SADNESS

هر اثری از غم رو PENHAN کن

ALTHOGH A TEAR MAY BE EVER SO NEAR

اگرچه اشکها ممکنه بهت خیلی نزدیک باشن

THAT 'S THE TIME YOU MUST KEEP ON TRYING

حالا زمانی است که تو باید  تلاش رو ادامه بدی

SMILE,WHAT 'S THE USE OF CRYING?

لبخند بزن فایده ی گریه چیه؟

YOU 'LL FIND THAT LIFE IS STILL WORTHWHILE

تو خواهی فهمید که زندگی هنوز ارزشمند است.

IF YOU JUST SMILE

اگر تو فقط لبخند بزنی


اینو من چندین بار گذاشتم ولی چون خیلی قشنگه دوباره میزارم

 

:: جـــاده ::

یک بنده خدایی ، کنار اقیانوس قدم میزد و زیر لب ، دعایی

را هم زمزمه میکرد

 . نگاهى به آسمان آبى و دریاى لاجوردین و ساحل طلایى انداخت و گفت :

- خدایا ! میشود تنها آرزوى مرا بر آورده کنى ؟

ناگاه ، ابرى سیاه ، آ سمان را پوشاند و رعد و برقى در

گرفت و در هیاهوى رعد و برق ، صدایى از عرش اعلى بگوش

رسید که میگفت :

چه آرزویى دارى اى بنده ى محبوب من ؟

مرد ، سرش را به آسمان بلند کرد و ترسان و لرزان گفت :

- اى خداى کریم

 ! از تو مى خواهم جاده اى بین کالیفرنیا

و هاوایی بسازى تا هر وقت دلم خواست در این جاده رانندگى کنم !!

از جانب خداى متعال ندا آمد که :

- اى بنده ى من

! من ترا بخاطر وفادارى ات بسیار دوست

میدارم و مى توانم خواهش ترا بر آورده کنم ، اما ، هیچ

میدانى انجام تقاضاى تو چقدر دشوار است ؟ هیچ میدانى که

باید ته ى اقیانوس آرام را آسفالت کنم ؟ هیچ میدانى چقدر

آهن و سیمان و فولاد باید مصرف شود ؟

. من همه ى اینها

را مى توانم انجام بدهم ، اما ، آیا نمى توانى آرزوى

دیگرى بکنى ؟

مرد ، مدتى به فکر فرو رفت

، آنگاه گفت :

- اى خداى من

! من از کار زنان سر در نمى آورم !

 میشود

بمن بفهمانى که زنان چرا مى گریند ؟ میشود به من بفهمانى

احساس درونى شان چیست ؟ اصلا میشود به من یاد بدهى که

چگونه مى توان زنان را خوشحال کرد؟

صدایی از جانب باریتعالى آمد که :

اى بنده من

! آن جاده اى را که خواسته اى ، دو باندى

باشد یا چهار باندى ؟؟!!

 

 


آهنگای جدید ایرانی از سایت سر زمین می دونم خیلی هاتون اصلا گوش نمیدین ولی من با منصور و شهرام شپره خیلی حال کردم

یه تریپ شهرام شپره تو آهنگ دریاچه نور میگه :

دلم شیشه دلت سنگه   واسه سنگه دلم تنگه    دله تنگم یه رنگه دلت با من هزار رنگه    همش در حال جنگه.

این واج آرایی مناسب خیلی قشنگ کرده جمله رو من که کلی با این دوتا زندگی کردم شما هم گوش بدین خیلی حال میده .

Essi

 

 DOWNLOAD  

Shahram Shabpareh

 DOWNLOAD

Mansour

 

 DOWNLOAD

Shahram K

 

 DOWNLOAD

Leila Forouhar

DOWNLOAD

Abbas Ghaderi

DOWNLOAD

Arash & Ebi

DOWNLOAD
  Hadi Pakzad

     

DOWNLOAD


اینا آهنگای اصلی وستلایف که خوندن من که لذت بردم نمیدونم شمارو...                                        Orginal westlife song

[SND] ABBA - I Have A Dream.mp3                                                                                  05-Mar-2005 00:52  4.3M 
[SND] Andy Williams - Moon River.mp3                                                                             05-Mar-2005 14:46  2.5M 
[SND] Backstreet Boys - I'll Never Break Your Heart [live TV only].mp3                                           08-Mar-2005 00:38  4.4M 
[SND] Barbra Streisand & Donna Summer - No More Tears (Enough Is Enough).mp3                                     05-Mar-2005 00:53  4.4M 
[SND] Barry Manilow - Mandy.mp3                                                                                  05-Mar-2005 00:54  3.0M 
[SND] Beach Boys - I Get Around [2003 medley].mp3                                                                05-Mar-2005 00:55  2.0M 
[SND] Beatles - Help! [2004 medley].mp3                                                                          05-Mar-2005 14:45  2.1M 
[SND] Beatles - I Feel Fine [2005 medley].mp3                                                                    05-Mar-2005 00:56  2.1M 
[SND] Beatles - Twist And Shout [2003 medley].mp3                                                                05-Mar-2005 00:57  2.3M 
[SND] Billy Joel - Uptown Girl.mp3                                                                               05-Mar-2005 00:57  3.1M 
[SND] Bing Crosby - White Christmas.mp3                                                                          05-Mar-2005 02:06  7.2M 
[SND] Blues Brothers - Everybody Needs Somebody (live) [2004 medley].MP3                                         05-Mar-2005 15:25  3.0M 
[SND] Bobby Darin - Beyond the Sea.mp3                                                                           05-Mar-2005 01:01  2.6M 
[SND] Bobby Darin - Clementine.mp3                                                                               05-Mar-2005 01:02  2.9M 
[SND] Bobby Darin - Mack The Knife.mp3                                                                           05-Mar-2005 01:03  2.9M 
[SND] Boyz II Men - End Of The Road [live TV only].mp3                                                           15-Mar-2005 00:51  5.4M 
[SND] Brian McKnight - Back at One.mp3                                                                           05-Mar-2005 01:04  5.1M 
[SND] Bryan Adams - Heaven [live TV only].mp3                                                                    05-Mar-2005 01:05  3.7M 
[SND] Cliff Richard - Miss You Nights.mp3                                                                        05-Mar-2005 01:06  4.6M 
[SND] Culture Club - Karma Chameleon [live TV only].mp3                                                          05-Mar-2005 18:22  3.9M 
[SND] Damage - Forever.mp3                                                                                       05-Mar-2005 01:08  4.6M 
[SND] Dean Martin - Ain't That A Kick In The Head.mp3                                                            05-Mar-2005 01:09  3.3M 
[SND] Dean Martin - I Left My Heart In San Fransisco (live).mp3                                                  05-Mar-2005 01:18  3.6M 
[SND] Dionne Warwick with Elton John Gladys Knight Steve Wonder - That's What Friends Are For [live TV only].mp3 05-Mar-2005 01:10  3.9M 
[SND] Elvis Presley - Jailhouse Rock [2002 medley].mp3                                                           05-Mar-2005 01:10  2.3M 
[SND] Extreme - More Than Words.mp3                                                                              05-Mar-2005 01:12  5.1M 
[SND] Foundations - Build Me Up Buttercup [2002 medley].mp3                                                      05-Mar-2005 01:13  2.7M 
[SND] Frank Sinatra - Come Fly With Me.mp3                                                                       05-Mar-2005 01:15  7.6M 
[SND] Frank Sinatra - Fly Me to the Moon.mp3                                                                     05-Mar-2005 01:17  7.1M 
[SND] Frank Sinatra - Moon River.mp3                                                                             05-Mar-2005 14:52  3.0M 
[SND] Frank Sinatra - Summer Wind.mp3                                                                            05-Mar-2005 01:20  6.8M 
[SND] Frank Sinatra - That's Life.mp3                                                                            05-Mar-2005 01:21  4.3M 
[SND] Frank Sinatra - The Way You Look Tonight.mp3                                                               05-Mar-2005 01:22  3.1M 
[SND] Frank Sinatra - White Christmas.mp3                                                                        05-Mar-2005 01:23  2.4M 
[SND] Garth Brooks - If Tomorrow Never Comes [live only].mp3                                                     05-Mar-2005 01:24  3.4M 
[SND] Garth Brooks - Lost in You.mp3                                                                             05-Mar-2005 01:25  4.2M 
[SND] Jackson 5 - I'll Be There.mp3                                                                              05-Mar-2005 01:26  3.7M 
[SND] Jackson 5 - Never Can Say Goodbye [live TV only].mp3                                                       05-Mar-2005 01:56  2.8M 
[SND] Jerry Lee Lewis - Great Balls of Fire [2003 medley].mp3                                                    05-Mar-2005 01:26  1.7M 
[SND] Jimmy Ruffin - What Becomes Of The Broken Hearted.mp3                                                      05-Mar-2005 01:27  3.4M 
[SND] John Travolta - Greased Lightnin'.mp3                                                                      05-Mar-2005 01:28  3.0M 
[SND] KC And The Sunshine Band - That's The Way I Like It [2004 medley].mp3                                      05-Mar-2005 14:54  2.8M 
[SND] Kenny Loggins - Footloose [2005 medley].mp3                                                                05-Mar-2005 01:29  3.5M 
[SND] Kenny Rogers - Daytime Friends.mp3                                                                         05-Mar-2005 01:30  3.1M 
[SND] Mariah Carey - Never Too Far & Hero Medley [live TV only].mp3                                              05-Mar-2005 17:56  4.4M 
[SND] Michael Jackson - Don't Stop Till You Get Enough [2005 medley].mp3                                         05-Mar-2005 01:32  5.6M 
[SND] Michael Jackson - Wanna Be Startin' Somethin' [2002 medley].mp3                                            05-Mar-2005 01:34  5.5M 
[SND] Mr. Big - To Be With You.mp3                                                                               05-Mar-2005 01:35  3.2M 
[SND] Nat King Cole - Let There Be Love.mp3                                                                      05-Mar-2005 15:01  3.8M 
[SND] Nat King Cole - Smile.mp3                                                                                  05-Mar-2005 15:02  2.7M 
[SND] Nat King Cole - When I Fall In Love.mp3                                                                    05-Mar-2005 01:38  7.3M 
[SND] Neneh Cherry - Buffalo Stance [live only].MP3                                                              05-Mar-2005 15:23  5.7M 
[SND] Olivia Newton-John & John Travolta - You're The One That I Want [live TV only].mp3                         06-Mar-2005 01:07  2.6M 
[SND] Phil Collins - Against All Odds.mp3                                                                        05-Mar-2005 01:40  3.2M 
[SND] Prince - Kiss [2003 medley].mp3                                                                            05-Mar-2005 01:41  3.5M 
[SND] Queen - Bohemian Rhapsody [2002 medley].mp3                                                                05-Mar-2005 01:43  5.4M 
[SND] Relish - Rainbow Zephyr.mp3                                                                                05-Mar-2005 15:04  3.0M 
[SND] Richard Marx - Right Here Waiting [live only].mp3                                                          05-Mar-2005 15:07  4.1M 
[SND] Roy Orbison - Pretty Woman [2005 medley].mp3                                                               05-Mar-2005 01:44  2.7M 
[SND] Roy Wood With Wizzard - I Wish It Could Be Christmas Every Day [live TV only].mp3                          05-Mar-2005 15:10  4.3M 
[SND] Sara Evans & Vince Gill - No Place That Far.mp3                                                            05-Mar-2005 01:45  3.3M 
[SND] Sarah MacLachlan - Angel.mp3                                                                               05-Mar-2005 01:46  6.2M 
[SND] Slade - Merry Xmas Everybody [live TV only].mp3                                                            05-Mar-2005 02:13  3.4M 
[SND] Terry Jacks - Seasons in the Sun.mp3                                                                       05-Mar-2005 01:55  4.3M 
[SND] The Contours - Do You Love Me [2003 medley].mp3                                                            05-Mar-2005 01:48  2.7M 
[SND] The Four Tops - Baby I Need Your Lovin' [2001 medley].mp3                                                  05-Mar-2005 01:49  2.5M 
[SND] The Osmonds - Crazy Horses [live TV only].mp3                                                              05-Mar-2005 01:39  2.3M 
[SND] The Rembrandts - I'll Be There For You [2004 medley].mp3                                                   05-Mar-2005 14:58  3.6M 
[SND] The Temptations - Ain't Too Proud To Beg [2001 medley].mp3                                                 05-Mar-2005 01:50  3.0M 
[SND] The Temptations - Can't Get Next To You [2001 medley].mp3                                                  05-Mar-2005 01:47  2.7M 
[SND] The Temptations - My Girl.mp3                                                                              05-Mar-2005 01:52  6.9M 
[SND] The Trammps - Disco Inferno (Burn Baby Burn) [2005 medley].mp3                                             05-Mar-2005 01:53  5.9M 
[SND] The Troggs - Wild Thing [live only].mp3                                                                    05-Mar-2005 15:11  2.3M 
[SND] Tony Bennett - I Left My Heart In San Francisco.mp3                                                        05-Mar-2005 15:14  4.0M 
[SND] Van Morrison - Brown Eyed Girl [2002 medley].mp3                                                           05-Mar-2005 00:51  2.8M 
[SND] Wham! - Last Christmas [live TV only].mp3                                                                  05-Mar-2005 17:54  4.1M 
[SND] Wham! - Wake Me Up Before You Go-Go [2004 medley].mp3                                                      05-Mar-2005 14:44  3.6M 
[SND] Wheatus - Teenage Dirtbag [live only].mp3  

نظرات 2 + ارسال نظر
شیوا پنج‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:31 ب.ظ http://westlife-4ever.blogsky.com

سلام هادی جان . خوبی؟ تو رو خدا اینقدر از این وبلاگ فکستنی من تعریف نکن. تو که خودت خدای وست لایفی. تو رو خدا زود به زود آپ کن. ممنون. خسته نباشی.

شما خیلی بیشتر از اینایی من همه چیزو ننوشتم.

بنده خدا سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 01:06 ق.ظ

سلام بابا ایول این که هیچ کودوم از آهنگاش دانلود نمیشه!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد