بعد عمری

سلام

من که فکر نمیدونم خوبم یا نه.

خوب من اومدم برای up-to-date خونه مودمم قعطه پس مجبورم بیام کافی نت حدود یه قرن هست که آف هامو چک نکردم.

 اون زمونا با رضا شاه فقید دو تایی آف هامون رو چک کردیم یادمه اون که user و pass ش رو زد یه دفعه یه عالمه آف اومد یکیش هم از مامان جون همین محمد رضا بود اون موقع من رضا مجرد بودیم قاطی غزل باش ها بودیم البته اون از من درجش بالاتر بود حالا بقیش رو بعدا میگم من رضا چه داستانایی که نداشتیم...

 اون موقع که (آخرین بار) چک کردم از شیوا آف داشتم (فقط) فکر کنم با چند تا بروز شد .بالاخره آدم زیادی غیر فعال باشه این چیز هارم داره...

خوب باید از چی بنویسم ؟؟؟

از Westlife  آره ولی من که کانکت نیستم از کجا بدونم چه خبر

ولی آخرین خبر من اینه که no -1- Tour  تموم شده و westlife  عزیز هم رفتن خونشون تا ببینن چی میشه با این شوهای آبکی جدیدشون...

راستی موضوع دیدی یادم اومد؟؟

موضوع جالب اینکه عزیز بابا ( عزیز اینو با دندونای بسته بخونید)

اگه دقت کرده باشید باید به خدمت شریف مشرفتون اعلان کنم که شو های وست لایف البته جدیداش کاملا سمبل شدس و از جمله افتضاح های وست لایف به شمار میاد بعد رات پک که میشه گفت ترفدارهای ظیادی رو معیوص کرد این شو ها آخره بد بختی شو هایی که عرضش(نه طولش) نداره بیشتر از 10MB  آدم دانلودش کنه.

این بیشتر میتونه یه چیزی رو معلوم کنه البته میشه گفت آدم رو به شک بندازه !!چی؟؟

اینکه برایان مغز متفکر  Westlife بوده !! و بقیه یه سلیقه داهاتی (بخونید sligo  یی ) دارن.

 البته این فقط در مقام بحثه و من خودم عمرا قبولش ندارم ولی اگه دقت کنید میبینید بعله برایان کارش گرفته با شاهکاری مثل Real to me"" اومده بعدش "Almost here"  و بعدش هم "Irish Son" و "Demons" همه این شوها همونطور که میدونید آخره شو ان البته من "Almost here"   رو زیاد نپسندیدم ولی بقیه واقعا عالین از بعضی شوهای وست لایف(قدیمیا) واقعا سر ترن(البته بعضی) یا آهنگ سازی یا ترانه ها که خودش گفته همه چیز در حد عالیه من کسی رو ندیدم از آلبوم جدید برایان بدش بیاد ولی Westlife  چی همه بلا اصتسناع عقیدشون...

در کل میشه گفت اگه وست لایف در آلبوم جدید همینطور آماتور پیش بره از هم میپاشه (این نزر منه) .

اینم از این.

راستی پرسپولیسی های عظیظ بابا حال اودید

این پرسپولیس یا کلا پرسپولیس شده عین جدیدیای وست لایف

دیدین که؟؟

سیکیم خیاری بازی میکنن  اگه گل شانسی زدن زدن اگه نزدن هم نظدن من عاشقه همینشون یه عده خز و خیل ریختن تو یه تیم فوقش چند تا سوسول بینشون باشه سلطان هم که دیگه آخرشه

من میگم پرسپولیس قهرمانه میگین نه ببینید (البته خودم هم میدونم نیست)

خوب میریم سره قسمت بعدی یعنی سیاست .

بابام میگه پا تو کفشه سیاصت  نکن ولی کیه گوش بده من نمیدونم کی رئیس جمهور ولی امیدوارم محسن رضائی کاندید هم نشه چون واقعا سوتی های گنده گنده میده یعنی یه جورایی این وسط نقش نفر سوم قضیه "ما سه تا رو کجا میبرید" رو اجرا میکنه ...

البته من با روح انقلابی و تعصب و تعهد بی هد و هسر حتما به پای صندوق رای رفته رای خودم رو به کاندیدای انقلابی - مومن – بسیجی سلحشور – محبوب قلب اهل .. – و کاردان و با سیاصت آقای (( شین فایلن)) میدم که واقعا آخرشه البته این کاندید من یه مشکل داره که ممکنه از طرف شورای نگهبان رد بشه اونم اینه که عمامه نداره باید یه کاریش بکنم .

البته من به عنوان سخنگوی آقای تیمسار مهندس استاد دکتر جناب سید حاج آقا 'شین فالن' (از نسل ویکتورا سیده)  از همین تریبون بعضی از اعضای کابینه ی استاد رو اعلام می کنم.

 

آقای مارک فیهیلی : معاون اول

آقای نیکی بایرن : وزیر ارشاد

آقای کیان اگان : وزیر خارجه

و آقای برایان مک فاددن : به عنوان وزیر بازرگانی

در ضمن خانم جیلیان فیلان به عنوان مشاور رئیس جمهور احتمالی در عمور زنان می باشند.

بقیه برنامه ها مطعاقبا (چه سخته این کلمه) اعلام خواهد گردید است.

 

] وای فکرش رو بکنید چی میشه ووه [

 

البته یه مسئله رو متدقت باشید (دقت کنید) که این کابینه با فرز ایرانی بودنشون انتخاب شدن و ما (افراد هذب ...) از مداخله بیگانگان بیزاریم.و با مشت بر دهان اهالی اهذاب آبی (Blue) و پسر های خیابان پشتی (Back Street Boys) می کوبیم .

 

خدائیش خسته شدم انقد نوشتم اونم همش هجو و چرت و پرت در ضمن اگه گفتید چرا من انقدر غلط املائی دارم؟؟ شخصا قول میدم (با اجازه آقام )  یکی از اعضای کابینه احتمالی باشید .

Any Way

یه دو سه تا دیگه حرف دارم که ته گلوم بد جور گیره اول اینکه آقای وحید من معنی "Smile " رو نذاشتم بلکه سپیده گذاشته در ضمن بنده با این سایت زایم اصلا قابل رقابت با حضرت عالی نمیباشم و از همین لحظه برادری سایت خودم رو با سایت شما اعلام می کنم (البته از رقابت فرار نمیکنم بجنگ تا بجنگیم) میدونم الان میگین پرانتزت رو بچسبیم یا حرفت رو معمولا حرف راست و توضیح رو در پرانتز میدن که من استفادم ازش زیاده خودتوم میدونید.

در ضمن دوستان من عکس خودم رو بصورت ریشو و خیلی ضایه در Orkut   گذاشتم میتونید قیافه ظایه منو ببینید تا بفهمید یه فن خوش تیپ یعنی چی...

البته می دونم اکثرا ارکاتتون فیلتره واسه همین اوجا گذاشتم .

My ID in orkut: Hadi_295

 First Name: Hadi    

  Last Name: Filan

در ضمن اینوایت هم مفته برام نظر بدید تا اینوایتتون کنم اگه فیلتر نشده سایتتون در ضمن Gmail  هم دارم .

 

تحملم یه حدی داره :

**اگه یه بار همه 20واحد رو توی یه ترم افتادین !......... بی خیالش!


**اگه شما رو با نمره 11.99مشروط کردن !.........خوب شده دیگه!

**اگه استاد می خواد به جای آقا بهتون بگه خانوم !.........بگه!

**اگه یه دفعه هارد 60گیگابایت شما هاپولی هاپو شده!.........پیش میاد دیگه!

**اگه پرسپولیس قراره از پیکان ببازه !.........ببازه!

**اگه سر مراسم خواستگاری،همونجا،عروس خانوم گفت نه!.........ایشاالله خوشبخت بشه!

**اگه آمریکا یه موشک اتمی تنظیم کرده درست روی خونه شما !.........مسئله ای نیست!

**اگه صبح اول مهر بجای ساعت 6،ساعت 7 رفتین سر کار !.........دقیقا" رفتین سر کار!

**اگه کفشی رو که امروز واکس زدین رو همه لگد می کنن !.........تعجبی نداره!

**اگه درست شب امتحان بعد از مدتها به عروسی دعوت شدین !.........مبارکه،عروسی رو که

نمی شه نرفت!

**اگه کار شما به جایی رسیده که خودتون به خودتون ایمیل می زنین !.........اینجوری هم یه

صفایی داره!

**اگه توی انتخاب واحد به شما 13واحد بیشتر نرسیده !.........حتما" حکمتی توی اون بوده!

**اگه بعد از 3ساعت چت کردن یادتون اومد که با اینترنت ساعت 500تومن ووصل شده

 بودین !.........مهم نیست!

**اگه شمعهای کیک تولد شما رو بقیه فوت کردن !.........لبخند بزنین!

*اگه ماشینتون جلوی یه مدرسه دخترونه پنچر شد و شما پنچر گیری بلد نبودین !.........خودتون

 رو نبازین!

**اگه در حال فرستادن قلب و بوسه با یاهومسنجر متوجه شدین یکی پشت سرتون

وایساده !.........عیبی نداره بابا!

**اگه بغل دستی شما سر کلاس که اتفاقا" کنار شما ردیف اول نشسته انگشتش رو تا مچ توی

 دماغش فرو کرد،شش دور بپیچوند، بعد با یه حالت دورانی بیرون آورد،خوب بهش نگاه کرد و

 بعد خیلی آروم زیر میز کلاس دستش رو پاک کرد !.........نه !این یکی رو شرمنده . آدمیزاد هم

 یه تحملی داره!

نقل از samira173.blogfa.com

نظرات 1 + ارسال نظر
شیوا یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 04:10 ب.ظ http://westlife-4ever.blogsky.com

خیلی مطالبت جالب بود
مثل همیشه توپ توپ آپ کردی و منم مثل همیشه احساس غرور می کنم که یه همچین دوستی دارم.

راستی اگه نیکی وزیر ارشاد باشه جامعه تو باتلاق فساد برو می ره.

راستی شما تو کلوب عضو نیستی؟

موفق باشی مثل همیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد