برایان رفت

سلام
خوبید
دارم دیونه میشم .
امروز یعنی امشب وصل شدم سایت رسمی westlife نوشته هشدار مرگ برایان مک فاددن :((
نمیتونم ببینم همچین روزی رو چیکار کنم که سواد انگلیسی درست و حسابی هم ندارم:(( westlife بدون برایان یعنی هیچی
من تحمل ندارم خدا کمک کن بیاین یه کم دعا کنیم .
امشب برا هزارمین باره دارم (to night ,You Dont Now , you see friend) رو گووش کردم اون اجرای برایان برای چیلد لاین و اون ...
نمیدونم چیکار کنم خدا این چه مصیبتی بود دم عید
نوشته برایان برای رسیدن بیشتر به خوانوادش از وست لایف کنار کشید حالا من چی کار کنم اینو مجله سان نوشته
چرا چرا برایان آخه چرا باید سر ما این بلا میومد هان؟
دستام داره میلرزه نمیدونم چه جوری بنویسم .
(من دارم لحظه به لحظه معنی میکنم ومیکنم و مینویسم بخاطر همین ضد و نقیص )
برایان می خواهد بعد از در کردن خستگیش تنهایی بخونه
(ولی چجوری دلش مییاد)
بازم خبر میزارم فعلا بای

چند تا لینک:
                     
www.westlife-luvers.com
www.westlife.com
www.westlife.org
www.bryanmcfadden.org


http://editorial.gettyimages.com/source/CFW/imageResults.aspx?s=EventImagesSearchState|1|15|1|3056559|0|0|0|0|&p=7

نظرات 1 + ارسال نظر
ا سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 05:12 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد