سلام به تمام دوستان خوب وستلافی

سلام من مرتضی هستم دوست هادی و عضو جدید این وبلاگ.
امیدوارم که بتونم نیازهای شما دوستان رو از این به بعد با کمک دوست خوبم هادی برآورده کنم
هادی فعلا یه زره سرش شلوغ...برای همین یه چند روزی سایت تغییر نکرده ولی سعی میکنیم که از این به بعد سایت رو به روز کنیم
خبر آنچنانی از وستلایف ندارم فعلا...ولی به محض دریافت خبر حتما برای شما دوستان خوبم میزارم
فعلا بای

Real 2 me

سلام
خوبید
امروز چند موزوع جالب دارم

اول اینکه سایتم ... شده بهش حسش هم نیست درستش کنم.
دوم اینکه شو برایان پشت صحنه اون و مصاحبه اون.
سوم این دو تای پایینی رو که میبینید اولی لیست شو های منه دومی لیست موزیک هامه اگه خواستید بگید.

عکس ها لینک هستند                                        
Brian's new video, Real To Me Brian being interviewed on


Brian's new video, Real To Me

کنکور

سلام
خوبید ؟
من یه عالمه نوشته بودم که پاک شد ولی اشکال نداره دوباره مینویسم.

خوب قالب رو عوض کردم اگه لینک دارید بدید بزارم. توی لینک ها هم چیز خوب زیاد پیدا میشه
من یه ۳۰ خطی نوشته بودم ولی پاک شد بخاطر همین کم مینویسم

راستی شوء جدید برایان خیلی قشنگه به نظر من تو حالو حوایه کویین اف مای هارته یا یو دونت نو 

فعلا بای