سلام

من یه چند روزه می خوام بروز کنم وقت نمیشه .
من یه حال خاصی داشتم ولی وقتی میلم رو چک کردم از وب مستر یایت www.thecommitted.com
 یه میل داشتم نوشته بود :
I WILL BAN YOU FOREVER FROM MY SITE! USE YOUR OWN BANDWIDTH!!!!!!!!!!
خوب منم بهم بر خورد .از این به بعد من فقط میگم چه فایلهایی اومده و لینک مستقیم نمیدم خودتون برین عضو شین مثل شیوا.البته این ممکنه بیننده های سایت منو کم کنه ولی من خودم می دونم باید چی کار باید بکنم
.ولی بد حالمو گرفتا.
 



یکی تو سایت شیوا گفته بود که این ویدئو ها ماله چه سالهایی هستند باید بگم که "Hey whatever" "Mandy" و "Obvious" ماله ساله 2003 هستند از آلبوم "Turn around" و "to night"و "Miss you night " از آلبوم "Greatest hits" یا "Unbreakable" هستند.بعدشم اینکه چندتا خبر برایان و مدونا زدن به تیپ هم برایان

اینم لینک اصل خبر
راستی دلتا 19 سالشه؟؟جدا ؟؟اصلا تا حالا فکرش هم نکردم این پری خوشگل چند سالشه...
 



آخ یه چیز قشنگ جیلیان خانم داره میزاد.
اون تویه یه مصاحبه از Shane تشکر کرده گفته اون مثل پروانه دور من می چرخه و من هر چی بخوامسه سوت حاضر میکنه هر زمان حتی نصف شب (آخی چه زن ذلیل عشقی) وقتی من گشنم میشه اونبرای من چایی و بیسکوییت میاره بالا .اون میگه : اونا نمی خوان پا شون رو جای پای مدونا و ویکتوریابکام بزارن و برای بچشون توی یه کلینیک بزرگ جشن بگیرن ما در اسلیگو زندگی می کنیم واینجا بیمارستانه بزرگی داره با پرسنل مجرب (و متعهد) و این از سره منم زیاده...
اون در ادامه گفت که : بچه هفته اول اگوست (میشه 10 تا 17 مرداد) به دنیا میاد ، من لگد زدنش رو حس می کنم و این شگفت انگیزه.اولین باری که بچه لگد زد Shane  رفته بود به طور و اتفاق بزرگی رو از دست داد در واقع من داشتم با تلفن با اون حرف میزدم که حس کردم.من یه دفعه گفتم "آه خدای من این دیگه چی بود" من توی 5 دیقیقه اول بزور میشنیدم و حرف میزدم ، واقعا متحیر شده بودم.حالا دیگه بچه همیشه لگد میزنه و صدای شین رو تشخیص میده.وقتی شین می خونه اون هم باهاش شرو میکنه تو شکم من خوندن.
جیلیان بعد دومین اسکن گفت: این خیلی جالبه که آدم میتونه بچش رو در مانیتور ببینه شین از دیدن این صحنه واقعا شگفت زده شده بود.
ما براحتی با اسکن 3D  می تونیم جنسیت نوزاد رو بفهمیم ولی نمی خوایم این کارو بکنیم دوست دارم این یه راز بمونه.من فکر میکنم نصف جالب بودن حاملگی همینه که آدم موقع زاییدن غافلگیر شه و ندونه بچه چیه.
من واقعا نظری ندارم و اون بچه هر چی باشه عزیزه ولی فکر میکنم اون دختر باشه و شین فکر میکنه اون پسره حداقل یکیمون درست فکر میکنه...
ما هیچ اسمی انتخاب نکردیم ولی چند تاشو تو ذهنمون داریم که وقتی نزدیک شد یه فکری می کنیم.
این زن و شوهر در دسامبر 2003 با هم عروسی کردن و خونه(کاخ) اونا دور از مرکز اسلیگو است.
جیلیان اضافه کرد ما جایی رو برای بچه تزیین نکردیم و اون تو ماههای اول تو اتاق خودمون می خوابه.
قبل از اینکه بچه اونا بدنیا بیاد جیلیان هنوز کار می کنه اون با خواهرش به خرید میره و برای خونش خرید می کنه اون میگه من از کارهای خوب لذت می برم و امیدوارم انگیزش رو داشته باشم.من هر روز هفته نمیرم چون حاملم ولی خودم رو مشغول مگه می دارم.
این خیلی خوبه که Shane خودش رو از Westlife  آزاد کرده و بعد از تموم شدن تور اون وقت بیشتری رو با من میگذرونه و این عالیه.وقتی اولین نوه مادرو از روزالین و مایکل به دنیا اومد اونا خیلی ذوق زده شدن.اون اضافه کرد که Westlife fan ها برای اون هدیه هایی مخصوص نوزاد میفرستند و اون خودش اونهارو از پست بر میداره اون هدیه ها خیلی شیرینند.اونها براش لباسهای کوچیک نوزاد کارت تبریک و نامه می فرستند و هر روز براش می فرستند . و اون ها شگف انگیز و دوست داشتنین.
جیلیا میگه که:وقتی من نزدیک بشم و 8 ماهم بشه لباس نازک هامو باید از صندوق در بیارم و بپوشم.
اون گفت :بعد از سه ماه که بچه بدنیا اومد شین به استودیو میره تا آلبوم جدید رو بخونه.البته
Gillian said: This definitely isn't the end of Westlife despite remours.
(اینو نفهمیدم دقیقا ولی چون حس کردم مهمه نوشتمش)
  "Shane is 100 pre cent committed to the group and so are all the lads.

  "They all get on like best mates and they want to keep the band going                                                           
     for a few years yet.
 "They still have a massive fan base, singles and a tour."
اینارو دیگه نفهمیدم البته سعی کنم می تونم ولی خداییش خسته شدم.
در ضمن این اولین ترجمه خودمه حال کنید هادی هم بلد شده...
 
یه خبر دیگه اینکه تولد کیان و برایان مبارک باش
در ضمن کیان و جودی هیچ مشکلی با هم ندارن.
 

در صلح و صفا


 


 
خودتون می دونید که آقام شین خیلی سرش شلوغه اون از بچش این هم از اینکه می خواد زئیس جمهور بشه واسه همین اکثر کاراش به عهده منه بد بخته
آقا شعار انتخاباتیشون رو بالاخره فرستادن برام.
"ایرانی آزاد ،ارزان و بدون سانسور خبری و فساد"
در ضمن آقا قول دادن که به هر وست لایف فنی که به ایشون رای بده یک سی دی رایگان بدیم یا بلیط کنسرت در استادیوم آزادی البته بیانیه انتخاباتی ایشون هم بزودی منتشر میشه .فعلا پستر انتخاباتیشون حاضره شما اگه بهتر می تونید درست کنید بیدید که من با نام خودتون هینجا بزارم البته اگه از شعار ایشون استفاده کنید خوبه یا اگه شعری دارید که چه بهتر برام میل کنید ممنون میشم .
Westlifepersian@yahoo.com
در ضمن ایشون دیروز اعلام کردن تنها رقیب جدیشون هاشمی هستش و از بقیه کاندیدا خواستن که خودشون رو کنار بکشن.
اینم از اخبار سیاسی امروز البته من می خواستم متن انتخاباتیشون رو امروز بدم ولی زنگ زدن گفتن که هادی جون بذار واسه بعد تا بیشتر روش فکر کنم .منم قبول کردم.
 

ray bedid



حالا میرسیم به مرحله بعد خانم  wl اگه شما انقدر طرفداری لطفا اسمت رو بنویس دوستان بیشتر با طرفدار های متعصب آشنا بشن در ضمن من یه پرسپولیسی خفن و یه وست لایف فنه خفن ترم و انتقاد ازاین دو حقه منه نظرم هم اینه که وقتی وستلایف خراب می کنه من خراب میشم وقتی من نمیتونم شوء وست لایف رو با افتخار به دوستام نشون بدم به اونایی که شو های واقعا قشنگ میارن وپز میدن یا شو های ضایع ولی کار شده من چی می تونم بگم هان؟؟؟پس به من حق بدینعصبی بشم از دست این شو های آبکی ...در ضمن یکی پرسید من چطوری وست لایف فن شدم
من قدیم زیاد گفتم ولی دارم سعی می کنم بنویسم و تو سایت بذارم.
 
راستی رفتم نمایشگاه کتاب چهارشنبه فکر کنم بود .رفتم انتشارات "شهر خورشید"که کتاب وست لایف رو منتشر کرده ولی اون گفت که دیگه مجوز نمیدن دوست داشتم سرم رو بکوبم به دیوار اصلا واسه همیننیکی شده وزیر ارشاد تا همه چیز اجازه انتشار داشته باشه.دیگه خسته شدم امروز دانلود هم نداریم به همون دلیله که بالا گفتم ولی دارم سعی می کنم سایتم رو راه بندازم .
 

نظرات 1 + ارسال نظر
mania یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:21 ب.ظ

salam.agha hadi be khatere tamame zahmatayi ke vase westlife mikeshid mamnoonam.midoonam saretoon sholooghe vali khob ma faghat cheshemoon be rahe shoimast ke update konid
vase hame chi mamnoonam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد