رای گیری جدید

سلام به همه دوستان

امیدوارم همگی خوش باشید و از آهنگهای وستلایف هم لذت ببرید.
برایان هم آهنگاش قشنگه...من خوشم اومد از آهنگاش البته نه همش
دیدم هادی به روز کرده اونم از نوع پربارش گفتم منم یه چیزی بزارم البته چیزی که من براتون گداشتم برای اونایی هست که مثل من اهل گیتار یا کلا ساز هستن.
این آهنگ برای داریوش هست که ممکن آکورداش جا به جا شده باشه می دونید که چقدر دردسر داره تو این صفحه های وبلاگ چیزی نوشتن...البته من کلی چک کردم و فکر نکنم جا به جا بشه.
من امتحانای ترمم داره شروع میشه ممکنه دیگه نیام تا ۹ بهمن... البته همین جوریشم خیلی دیر میام ولی خوب چی کار کنم  دیگه... شما بازم منو ببخشید.
می خوام آهنگ برایان (دمنز) رو آکورد گزاری کنم براتون بزارم تا دوستانی که آشنایی دارن نهایت لذت رو ببرن.
البته آهنگ شکست ناپذیر وستلایف رو هم آکورد گزاری کردم حتما براتون میزارم.

0000000777770000000777770000000
0000077777777700077777777700000
0000777777777770777777777770000
0000777777777777777777777770000
000077777777Westlife77777770000
0000077777777777777777777700000
000000777777Love Me777777000000
0000000077777777777777700000000
0000000000777777777770000000000
0000000000000777770000000000000
0000000000000007000000000000000


خوب یه دونه هم جمله آموزنده که خودم ازش خیلی خوشم میاد.
البته بازم هست ولی گاماس گاماس.

میگه که: اگر احساس کردی گناه یه نفر انقدر بزرگه که قابل بخشش نیست بدون که اون گناه بزرگ نیست بلکه قلبت خیلی کوچیکه و اگه احساس کردی گناه یه نفر خیلی کوچیکه بدون که قلبت بزرگه.

راستی یه دونه شعر هست از راد نمیدونم کیا گوش دادن ولی میگم که آخرشه به نام آهنگ چگونه و مسافر (۲ تا گفتما)
یه تیکه از آهنگ چگونه میگه: تو را چگونه بخوانم..تو را چگونه برانم..چگونه دوست بدارم تو را..نمی دانم ...... اینم با آکورداش براتون میزارم.
خوب بریم سراغ موزیک:::


                                                                                                  
Am                                                          Em

 ای که بی‌تو خودمو                                 تک و تنها می‌بینم

                           Em                                                     B7           E

 هر جا که پا می‌زارم                                    تو رو اونجا می‌بینم

                                      Am                                                         Em

یادم چشمای تو                                        پر درد و غصه بود

                                   Em                                                    B7        Em

قصه‌ی غربت تو                                        قد صد تا قصه بود
                       Em              B7                Em                     B7
(یاد تو هر جا که هستم با منه       داره عمر منو آتیش میزنه)2

                            ---------------                                         

                         Em                                                     Am      Em

تو برام خورشید بودی                                 توی این دنیای سرد

                              Em                                                 Am       Em       
گونه‌های خیسمو                                   دستای تو پاک می‌کرد                          Em                                                      Am              G
حالا اون دستا کجاست                   اون دو تا دستای خوب                                                                                    Em                                                             Am   G

چرا بی‌صدا شده                                         لب قصه گوی تو

                                             Am                                                      Em

من که باور ندارم                                      اون همه خاطره مرد

                         Em                                                             B7    Em

عاشق آسمونا                                        پشت یک پنجره مرد

                                             Am                                                       Em

آسمون سنگی شده                                 خدا انگار خوابیده

                               Em                                                        B7     Em

 انگار از اون بالاها                                     گریه‌هامو ندیده

 

 امیدوارم که لذت ببرید.

 البته من یه کم آکورداش رو تغییر دادم ولی خوب شده.
خوب دیگه عرضی نیست...حتما نظر بدید و پیشنهاداتتون رو هم بگید.
برای من هم دعا کنید تا امتحانام رو خوب بدم.
موفق باشید.
فعلا بای

                                                     دوستدار وستلایف و وستلایفی ها مرتضی







[SND] Brian McFadden - Three Babies And A Man.mp3                                                                      16-Dec-2004 00:55  5.2M 
[SND] Brian McFadden - Uncomplicated.mp3 

[SND] Brian McFadden - Oblivious.mp3                                                                                   13-Nov-2004 18:18  4.5M 
[SND] Brian McFadden - Optimystik.mp3 


[SND] Westlife - Live - If Tomorrow Never Comes [soundcheck] (bry mark ki).mp3
[SND] Westlife - Live - Listen Girl [Snippet Clip].mp3
[SND] Westlife - Live - Right Here Waiting [Brighton].mp3 



inam beyond the sea ageh nashnidid beshnavi
Beyon the sea
inam yeki az brian keh album version ham hast ba keyfiat vaghean
alii
Brian McFadden - Auf Wiedersehen Bitch (Album Version


سلام
من اومدم با دست پر اومدم .
دیدم از برایان لذت بردین براتون این آهنگارم گذاشتم که دیگه لذت کامل ببرید و من هم دینی راجع به موزیک به کسی نداشته باشم از دفعه بعد شو میزارم حال کنید برید فضا.
وت رو عوض کردم نتایج ووت قبلی:
kodoom Ahang o doost darid?

Votes
Real to me  17% 25
To night  9% 13
uptown girl  10% 14
to be with you  3% 5
forever  5% 8
miss you  5% 7
love takes two  6% 9
you make me feel  1% 2
written in the stars  12% 18
flying without wings  31% 45
146 votes total
شما تو ووت جدید میتونید هر روز یه رای بدید بهتر نشد؟؟؟
البته این رای گیری برای آگاهی از نظرات دوستان بطور شخصیه.
در باره ووت قبلی باید بگم تو این ووت واقعا ۱۴۶ نفر شرکت کردن چون بیشتر نمیذاشت.
و اینکه فلایین ویت هوت ... که من مطمئن بودم اول میشه اول شد.

دوستانی که به آلبوم جدید وست لایف شکایت دارن باید بگم.عزیزان اگه آرشیو سایت رو بخونید توی خبرا اومده بود سره رات پک(سبک فدیمی)دعواس و وست لایف با بلو در گیر شده بود . حالا هم مهم نیست شما میتونید تا یه سال وست لایف گوش ندید برایام گوش بدید چی میشه .
عرضم به خدمتتون حدس من بت به ووت اندفعه اینه:
اول تو وست لایف .smile
دوم fly me to the moon
سوم.the way you look to night
این نظر منه تو برایان هم :
demons
sorry love dady
real to me
اینم از این .

باید از صابر تشکد کنم بخاطر راهنماییش و از سپیده هم بخاطر این شعر قشنگش تشکر میکنم .اینقدر این شعر که از natly hapkynz اا قشنگه که نگو.من اینو از طرف خودم به بهارم تقدیم میکنم.

When ever  I  see  you,I  feel that  I  'm  borning again.When ever you leave me, I  feel that I 'm dying, When ever  you smile,my  heart just beats so fast & I  feel that  only love is real. When ever  you cry I feel that there 's something in my throat & I  can't breath.

When ever I fear, I wanna be with you, When ever  I fear  I  wanna be in your arms & then you 'll say to me not  to be afraid cause you  're  with me for ever, cause you 're by my side.

When ever   you  speak I feel  that I listen to a melody of an angel. When ever  you shout at me, I  feel that my pride is going to be destroyed.

So help me, Help my heart, Hold my hands,Let me put my head on your shoulder,Let me tell you about my love,Let me sing a song just for you, just for my heart,just  for our love, So please let me, Let me say I love  you  for ever.



در هر صورت می بخشید اگه یه کم لفظ قلم شد چون کیبورد فارسی نبود .
دوستون دارم منو تو ارکانم میتونید پیدا کنید.
اینم یه سایت
http://www.newmp3ir.com
  جالب برای موزیک ایرانی .
امیدوارم از تغییرات خوشتون بیاد نظر یادتون نره.
westlifepersian@yahoo.com

نظرات 4 + ارسال نظر
بهاره سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1383 ساعت 09:06 ب.ظ

من اصلا از اون اولشم به این flying without wings
ایمان داشتم ایشالا همه وستلایف فنا خوشحال باشن

شیوا بایرن سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1383 ساعت 10:51 ب.ظ

همه از اول می دونستن که این آهنگ وست لایف اول می شه. با اینکه کل آهنگاشون نفسه ن و واقعا ْ نمی شه از هیچ کدوم گذشت ولی این فلاییگ ویدوت... یه جورایی خاصه.
هادی وبلاگت محشره و روز به روز بهتر می شه. فقط میشه بپرسم چرا اصلا کلیپ هاشونو واسه دانلود نمی ذاری؟ مخصوصا کلیپ های برایان رو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
موفق باشی و وبلاگت روز به روز بهتر بهتر از اینی که هست بشه.در ضمن اون آهنگ برایان آیریش سان می باشه نه آیریش سون.

پریسا سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:48 ب.ظ

هیچ کدوم از اهنگهاشون دانلود نمیشه
یه کاری کن بشه با DAP هم دانلود کرد.
وبلاگ باحالی داری.

نسی دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:28 ب.ظ

سلام
نظری که من دادم درباره دانلود آهنگهایی که نزاشتین اگر لطف کنید برای دانلود اونها را در سایت قرار بدین.
متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد