سلام

خیلی چیزا می خواستم بنویسم ولی کیبرد فارسی نیست سخته

من دیگه می خوام نوشته هامو فصل به فصل یا قسمت به قسمت پس از ایندفعه شروع می کنیم :

بخش اول مثل قدیما مال وست لایف

بخش دوم مال فن های westlife

بخش سوم هم برای شعر

بخش چهارم (خواستم مثل قدیم بگم نداریم ) ولی داریم داستانک یا نکات با حال

بخش پنجم برای بحس سیاسیه (با لا خره ما هم جوونیم باید بدونیم)

بخش شیشم رو به هیچ کس نمیدم ماله خودمه

بخش هفتم هم برای شما که دانلود (همون ماله لاورز)

 


بخش اول :

بخش دوم: به وحید تبریک میگم با سایت قشنگش و با مرتضی هم موافقم چون اسمایل واقعا شاهکاره .البته تولد وحید مبارک در ضمن این آقای هکر که نظر داده بود باید بدونه وست لایف آهنگ بد نداره فقط ایشون خوشش نیومده و اینکه برایان رو به ما وست لایفی ها پیشنهاد نده ما خودمون چاکرشیم . بعد اینکه من هر روز دو تا نامه واسه جامه جم و اون ویژه نامه میدم بزودی از وست لایف مینویسه البته تقریبا مجبوره در ضمن ما همه اونهایی که شما پیشنهاد کردی (حد اقل من)تجربه کردیم که وست لایف رو انتخاب کردیم . درست ؟؟؟ دیگه عرضی نیست.

 


بخش سوم : فعلا شعر خوب همرام نیست ولی به همین قناعت میکنم .

ای عزیز جان

من برای مردن خود

یک بهانه می خواهم

یک بهانه پوچ عاشقانه می خواهم

از غمی که میدانی

با تو بودنم مرگ است

بی تو بودنم هرگز

من بهانه میگیرم

عاشقانه میمیرم .

 


بخش چهارم:

امام صادق (ع) فرموده :

اگر می خواهی دیگران دوستت داشته باشتد .از چیزهایی که دارند خود را بی نیاز نشان بده (خیلی جالبه نه)

علی دایی میگه : ((من همیشه حقمو گرتم هیچ وقت هم حقمو ندادم.))

ولی من همیشه حق میدم من اشتباه می کنم یا اوم ؟؟؟

خوب معلومه جفتمون!!!

 


بخش پنجم: فقط اینو بگم بودجه بسیج (مسنضعفین سابق ) 350 ملیون دلاره برابره 28 میلیارد تومان و برابر 280 میبیارد ریال .فیلم فقر و فحشا رو دیدید حتما ؟؟؟

این هیچی ولی اینکه مجله ژئوفیزیک نوشته خلیج عربی خیلی واسه من سنگینه واسه شما چی ؟؟

راستی من میگم کروبی رئیس جمهور نمیشه(هر کی بشه!!) بعدا درموردش بحث میکنیم.



بخش ششم:

میدونید یه چند وقتیه افتادم تو کاره خریدن کتاب کتاب شعر میخرم .مثل:

شهریار قنبری . مسعود فردمنش . فریدون مشیری . اردلان سرفراز و شاهکار بینش پژوه خیلی برام جالبن با توجه به اینکه اخوان رو هم قبلا سیر کردم کلی حال میده

مثلا اینکه اخوان عاشق پاییزه ولی مشیری از اون بدش میاد .

کاش همه می تونستن این کتابارو شیر کنن با من.

فکر کنم اگه پول کافی نت این چند وقت رو جمع می کردم شاید الان یه هارد گرفته بودم .

دلم واسه موری یه زره شده ; موری کجایی L ( .

اون روز داشتم میومدم واسه خودم داریوش می خوندم یه اینجاش که رسیدم (( در حسرت دیدار تو آواره تریتنم اها ها هر چند که تا منزل تو فاصله ای نیست)) جو گرفت یه دفعه دیدم یکی داره از عقب میاد خیلی وقت هم هست بیچاره پشت منه انقدر ضایع شدم که شروع کردم به دویدن (بازم مرامشو اون ندویید از این صدا)


بخش هفتم:  ببینید واستون چی آوردم بعد برید پشت من بد بگید کی این آهنگارو واستون میزاره؟                                     
[--] Clementine - [.zip 3.04 mb]
 
[--] That's Life - [.zip 3.12 mb]

 [--] One Last Cry [b-side] - [.zip 2.36 mb]

 

bryan :
Brian McFadden - Three Babies And A Manl
Brian McFadden - Live - Pull Myself Away
Brian McFadden - Optimystik.mp3


- New Videos

Westlife @ Record Of The Year 2004  [ 10.4 MB of size - 06:18 seconds ]   
Mack The Knife @ VIVA TV 01.12.2004 [ 4.73 MB of size - 03:21 seconds ]   


اینم از برایان البته یه دوتا چیز مونده بعدا میزارم فعلا همینا نوش جون حال کنید .
k

نظرات 2 + ارسال نظر
بهار جمعه 20 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 06:14 ق.ظ

سلام
قسمتی که مخصوص به خودت میشرو بیشتر بنویس لطفا

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1383 ساعت 05:19 ق.ظ http://can't listen to the music of brian and westlife

صاشف هس فثا ئشففثق؟ ّ صشس فقغهدل فخ مهسفثد فخ فاث ئعسهز خب ذقهشد شدی صثسفمهبث... ّ زشد مهسفثد ذ ذثبخقث ذعف دخ مخدلثق زشد...
حمثشسث بهط فاث سهفث شدی فاث سخعدی سفقثشئهدل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد