برایان مک فاددن


The singles
Name: Real to Me
Info: Brian`s first solo single. No.1 in September 2004.
Format: MP3
Requirements: Winzip.


  • DOWNLOAD HERE

    Name: Irish Son
    Info: Brian`s recond solo single.
    Format: MP3
    Requirements: Winzip.


  • DOWNLOAD HERE

    Name: Almost Here
    Info: Duet with Delta Goodrem.
    Format: MP3
    Requirements: Winzip.


  • DOWNLOAD HERE


    Exclusive
    Name: Hollow No More
    Info: Duet with Delta Goodrem taken from "Almost Here"
    CD single.
    Format: MP3
    Requirements: Winzip.

  • DOWNLOAD HERE

    Name: Auf Wiedersehen Bitch
    Info: Was going to be on album "Irish Son", but they
    decided not to publish it.
    Format: MP3
    Requirements: Winzip.

  • DOWNLOAD HERE



    Irish Son "foul Video"
     
     
     
     
     

    Wallpaper

    Album005  OK001 

     800 x 600
     1024x768
     800 x 600
     1024x768

    Nicky auodio

    AUDIO!

    Be With you - live GH tour 2003

    The GH tour Medley 2003
    -Nicky singing 'I get around', and the other solo songs.

    Miss You Nights [with Nicky and Kian]
    All thanks to Susan @ thecommitted.net.

    the Irish World Cup song [with Nicky]
    All thanks to Susan @ thecommitted.net.

    Important! Right click and save target as... and watch these two files.

    Brian on CDUK 7/8-04; part 1
    Brian on CDUK 7/8-04; part 2

    nix_25


    زیاد حرفی ندارم جز اینکه براتون بگم دلتا و برایان تو فکر خریدن یه خونه تو لوس آنجلسن
  •  و کیان و جودی هم می خوان از هم جداشن البته این دومی فقط یه شایعس امیدوارم واقعیت نداشته باشه
  • شین و جیلین هم هیچ خبری ندارم از بچشون
  • اینم سایت کری کتوناک (مک فادن)
  • راستی ایران ژاپن رو برد  مبارک همتون من ۹۹٪ اطمینان داشتم ۲-۱ میشه فردا هم کره شمالی میبازه شاید هم مساوی شه ولی حسم میگه ۲-۰ ایران.
  • دیگه ارضی نیست .بای

    گفتم یه فرقی بین اون سایت با این سایت باشه تو این جوک گذاشتم.
    ترکه رو سوزاندند بو لاستیک داد.
    یه بیماری رو میخوان ببرن اتاق عمل دکتر به بیمار میگه : ببخشید شما همراه دارید . بیمار میگه بله ولی فعلا خاموشش کردم.
    از ترکه میپرسن 17 شهریور چه روزیه؟
    یکم فکر میکنه میگه: فکر کنم 15 خرداد باشه
    یه یارو پا میشه میره حرم امام خمینی میگه ای امام من رو شفا بده من فلج شدم، یکی میاد میگه دیوونه چرا اومدی اینجا این امام خمینی فقط جوش و زیگیل و اینها رو شفا میده برای کارهای سنگین باید بری مشهد!

    یه لره زنگ میزنه وزارت کشور مسئولیت زلزله بم رو به عهده میگیره
    یکی میره پیش خدامیگه خدایاچرازنهااینقدرزیباهستند.خدامیگه تاشمامردهااونهارودوست داشته باشین.بعدمی پرسه پس چرااینقدراحمقند خدامیگه اخه اونهاهم بایدشمامردهارودوست داشته باشن.
    خدازمین راافریدبعداستراحت کردسپس مردراافریدبعداستراحت کردپس ازان زن راافرید ازان بعد نه خدا استراحت کرد نه مردونه زمین.
    ترکه خوابش سنگین بوده تختش میشکنه

    یارو ادعای پیغمبری میکرده ملت بهش میگن : بابا  پیغمبری الکی که نیست ... پیغمبرا معجزه دارن  کتاب دارن .. تو اصلا کتابت کو؟ طرف یکم  فکر میکنه میگه: کتاب هنوز چاپ نشده حالا جزوه میگم بنویسین..!!!




    اینم چند تا جوک اگه خوشتون اومد میتونید نظر بدید.
  • نظرات 2 + ارسال نظر
    شیوا سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:26 ب.ظ http://westlife-4ever.blogsky.com

    سلام. خوبی هادی؟ خسته نباشی. هادی من تو رو با این سایت می شناسم. دلم می خواد همیشه آدرس این سایت رو بدی نه سایت دوستتون رو. ممنون که به وبلاگ من سر زدی
    خیلی خوشحال شدم. آخه من تو رو خیلی قبول دارم. فقط تو باید ok بدی تا من بفمم کارم خوبه چون تو خودت آخر وست لایفی.
    بعد می خواستم بگم که از این آلبوم جدید وست لایف Smile و Fly me to the moon و Ain't that a kick in the head ویدئو دارن. موفق باشی.

    نیمکوچیکه پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 03:04 ب.ظ

    salam! weblogetun mesle hamsihe alieee! ARsty chera dige on nemsihiii! :( 10 ordibehesht! ruze tavallode man!:(( manam mikham beram dobay!:((

    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد