چرا

سلام
میخ وام اول براتون یه شعر بنویسم اول بعد بنویسم این. ق.لشو داده بودم
نه مسافرم نه رعیت نه فقیر نه سرسپرده
نه کسی که توی خلوت به کسی رازشو گفته
نه یه زخم بی علاجم نه یه مرحم قدیمی
ساده ام ساده ساده ساده و صاف و صمیمی

حتی عاشق تو نیستم ولی شاید دل ببازم
شایدم بعد ها بتونم از شبات قصه بسازم
منو خط به خط بخونم نازنین نگامو بشناس
گاهی بدترین و گاهی مهربونترین نگاهاس

ممکنه عاشق چشمات میشه از تو متنفر
ممکنه اینجا بمونم میشه تا ابد مسافر
نه یه جعبه جواهر نه سفال زیره خاکم
خیلی وقتا پام میلرزه گاهی خاکی گاهی پاکم

دنبال رفیقی ام که تا آخرش بیاد
دنبال یه معجزم شاید از تو بر بیاد

--------------------------------------------------------------------
چرا چرا چرا چرا چرا چرا چرا چرا چرا چرا چرا چرا چرا چرا چرا چرا چرا چرا چرا چرا چرا چرا چرا چرا چرا چرا چرا چراچرا چرا چرا چرا چرا چرا چرا چرا چرا چرا چرا چرا چرا چرا چرا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا من انقدر ساده م؟
چرا من بلد نیستم دروغ بگم ؟؟
چرا من نمیتونم بحث کنم ؟؟؟
چرا من همیشه کوتاه میام؟؟؟؟
چرا من یابد همیشه حق بدم ؟؟؟؟؟
چرا من انقدر تنهام ؟؟؟؟؟؟
چرا آمریکا خیلی بده ولی همه میرن اونجا؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا؟؟؟
نمیدونم چرا :)
دلم تنگه اندازه یه اپسیلون واسه همه چی مخصوصا وست لایف...
دیگه حوصله ندارم اصابم خورد شد. بای
نظرات 4 + ارسال نظر
نیمکوچیکه سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 09:51 ب.ظ http://www.nimshalvaria.persianblog.com

kojaaaaaaaaaayi baba u! dige up mikonio be ma nemigi! ye oofiam ke nemziary hali az ma beporsy! :( unfathfuly unfathfulyyyyyyy :D

صدر چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 07:20 ق.ظ http://khodkar.blogsky.com

سلام!
.. فکر کنم یادت رفت یه چرای دیگه بپرسی!
آخه چرا؟!
موفق باشی
صدر

شیوا پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 04:52 ب.ظ

چه عجب من بلاخره تونستم به وبلاگ معروف شما دسترسی پیدا کنم! خیلی قشنگ و کامله. امیدوارم هر روز بهتر بشه.
موفق باشی...

بهاره شنبه 28 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 03:24 ب.ظ

سلام
بالاخره من تونستم بیام اینجا یه دیدنی بکنم از قدیم گفته و میگم اینجا عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد