westlife

سلام
خوبن همه؟
من دیگه دیوونم
آخه امسال کنکور دارم
دارم بیچاره و بد بخت میشم
یکی بیاد help بده دارم تلف میشم
نه اینترنت دارم نه کامپیوتر دیگه دارم میمیرم
========================================================
حالا خبر جدید از مرکز خبری ((کافی نت)):
westlife عزیزم ۲ تا آهنگ جدید خونده که همچین جالب نیست ولی واسه خودش حس و حالی داره اسمشم هست ((Singing Forever & I Wont LetYou Down)) بعد از اون آهنگ شاهکار (Hey What Eever)) این دو تا یه کم اف داشت ولی در هر صورت اینام مال westlife و من هم باهاش حال می کنم.
من یه جورائیم فکر می کنم بدون westlife میمیرم .خوب هر کسی یه عیبی داره ولی هر کی خواست با WestLife حال کنه من کاملترین آرشیو westlife را تو برو بچز (دوستان) دارم.هر کی خواست نامه نفتی ما هست
hadi_295@yahoo.com نامه بده تا براش یه جوری پست کنم یا خودم تقدیم کنم (قابل توجه برو بچز)) ما در خدمتیم.
راستی من عاشق آهنگ ((You Dont Know)) ام خیلی باهاش حال می کنم.متنش رو این زیر گذاشتم بخونید و حال کنید.
========================================================
حالا در مورد سایت ؛ من وقت ندارم حسابی سرم شلوغه اصلا نمیتونم آپ تو دیت کنم ولی فلان هستیم در خدمتیم هر کی خواست کمک کنه دستش درد نکنه .
========================================================
من که ... ام جر خورده از دست این کنکور بی پدر و مادر , رشته خودم هم یه جوریه که نمیتونم درست و حسابی بهش برسم.
رشته من سخت افزاره و باید کنکور نرم افزار بدم حالا قضاوت کنین باید جر بوخورم یا نه؟؟؟؟
========================================================
دیگه ارضی نیست تا درودی دیگر bye


                                    YOU DONT KNOW
Oh yeah yeah
Yeah yeah yeah
Nobody knows me
Yet everyone knows my name
Some people judge me
Not knowing that I'm the same
Thanks for the offer
But I keep my old friends always
But then I get lonely
Counting the endless days
Are you here for me at all?
Do you care for me at all?
Well, this time now I know
I ain't standing alone now more
Cos all I want is love
Someone who can share the pain I feel
And the eyes that stare
Won't stare at me no more
Cos all I need is time
Time for me to open up and show
The person I am
The person you think you know
You don't know
You don't know
Mark:
Some heartfelt emotion
Creeping from deep inside
Cause being this person
Is all I've got left to hide
Were you here from me at all?
Did you care for me at all?
Last time I was told
I ain't standing alone no more
All I need is love
Someone who can share the pain I feel
And the eyes that stare
Won't stare at me no more
And all I need is time
Time for me to open up and show
The person I am
The person you don't know
You don't know
You don't know

You don't know..

                                                        
reza_295@yahoo.com  
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد