Mark Biography & New Music For Download

سلام به همه

 

من از شمال برگشتم البته دو سه روزی هست ولی سرم خیلی شلوغ بود برای همین نتونستم بیام و کاری بکنم. شمال خیلی خوش گذشت جای همه وستلایفی ها خالی بود. ولی من اونجا هم بیکار نشستم چند تا از آهنگهای وستلایف رو که کامل بلد بودم هم Lyrics  و هم Chord زدم ( با Guitar) خیلی ها از وستلایف خوششون اومد. میگفتن آهنگاشون خیلی آرامش بخش.البته اونا همون 2 3 تا رو تازه با زدن افتظاح من گوش دادن اگر آهنگهای خودشونو گوش بدن چی میگن

خوب سرتونو درد نیارم.

 فکر میکنم که خیلی ها از مارک خوششون میاد چون میگن زیر ساعت عکس مارک باشه و اینکه بیوگرافی مارک رو بزار. در کل همه میگن مارک. ما هم میگیم چشم بیوگرافی مارک رو براتون گذاشتم زیر بیوگرافی وست لایف هست.البته من همه بیوگرافی ها رو براتون میزارم ولی چون بیشتر مارک رو میخواستن من اول مارک رو گذاشتم. این بیوگرافی کلی هست و خیلی ریز زندگی مارک رو نگفته...اگر جور دیگشو پیدا کنم حتما براتون میزارم.

یکی از دوستان گفته بود که وقتی عکس های سایت رو دیده گریه کرده. نمیدونم گریه چرا؟؟؟ ولی فکر نمیکنم که عکسای خیلی عجیب و غریبی باشه. شین و زنش...نیکی و زنش به نظر شما خیلی عجیبه؟؟؟ شین زنشو داره میبوسه... نوش جونش

یکی از دوستان به نام وستلایفی که نظر دادن گفتن که خبرای دست اول نمیدین. نظر ایشون برای ما بسیار محترم ولی من به شخصه خبری جدید تر از خبر Blue ندیدم. ولی اگر دوستان از سایتی که جدید ترین خبرهای وست لایف رو میزاره اطلاعی دارن لینکشو به ما بدن ما معنی میکنیم میزاریم تو سایت و بخاطر دادن لینک به ما حتما ازشون تشکر میکنیم

در مورد یک سری از آهنگهایی که میگن مگه موزیک ویدئوی اینها هست. واقعیت اینه که ما شنیدیم و مطمئن نیستیم شاید 1% باشه هادی می گفت سپهر گفته ما هم برای شما گفتیم

گفتم سپهر ...یه تشکر کنم از سپهر عزیز که تو این سایت ما رو همراهی میکنه.واقعا ممنون

نیلوفر دوست خوب وست لایفی مون گفتن که چرا آهنگها رو که Download میکنن نصفش میاد یا اینکه از نصفه با کلی گیر میاد (در کل آهنگها ایراد داره)...در جواب این دوست خوبم بگم که آهنگها رو ما تو سایت نذاشتیم اینا لینک که از سایتهای دیگست...ما فقط یه ارتباط دهنده هستیم و اینکه اگر آهنگی مشکل داره سرور اصلی اونا مشکل داره...ما تقصیری نداریم

خوب نوبت میرسه به آهنگهای جدیدی که برای Download میزاریم

این چند تا آهنگ که همشون رو دوستانمون در خواست کردن میزارم Download  کنید:

 

1-SomeBody Needs You

کسی به تو نیاز دارد که قبلا هرگز نداشته, کسی عشقت را می خواهد...

2-Puzzle Of My Heart

به خاطر او احساسات من درگیر است...خودم را در مقابل رنگ موهایش می بازم...او معمای قلب من است...

3-No Place That Far

اگر مجبور به شنا کردن صدها رودخانه بودم یا گذر از هزاران دیوار می دانم همیشه راهی را خواهم یافت تا به جایی که هستی برسم...هیچ جا دور از دسترس نیست

4-Loneliness Know Me By Name

تنهایی همیشه دنبال دوست می گردد (متن کامل داخل آرشیو هست)

5-Every Little Thing You Do

آهای عشق, آنگاه که می پرسی چه را به زمین بزنم, می گویم عشق

6-On The Wings Of Love

بهتر است که بدانی عشقت را دوست دارم عشقی که با مسیر حرکت باد همراه است

7-You See Friends (I See Lovers)

تو دوستی می خواهی من عشق می خواهم

 

 

آهنگ (معمای قلبم Puzzle Of My Heart ) انقدر قشنگ که دلم نیومد Lyrics نزارم

پس اینم متن شعر معمای قلبم Puzzle Of My Heart

 

به خاطر او احساسات من درگیر است

این عطری است که او می زند

خودم را در مقابل

رنگ موهایش می بازم

 

و همیشه حق با اوست

فقط به او می اندیشم

مرا به امتداد شب می برد

 

هر زمانی که یکدیگر را می بینیم

تصویری از واقعیت ذهن من است

زمانی که همدیگر را در آغوش می کشیم

احساسمان لبریز می شود

او همان چیزی است که نیاز داشتم

که دوباره به عشق برگردم

این را از همون اول می دانستم

 

او معمای قلبم است

 

همیشه انطو رمی خندد

و مرا بر این فکر وا میدارد  که او هرکز نمی گرید

احساس میگکنم خودرم را در مقابل

رنگ چشمانش می بازم

 

و همیشه حق با اوست

 

هر زمانی که یکدیگر را می بینیم

تصویری از واقعیت ذهن من است

زمانی که همدیگر را در آغوش می کشیم

احساسمان لبریز می شود

او همان چیزی است که نیاز داشتم

که دوباره به عشق برگردم

این را از همون اول می دانستم

 

او معمای قلبم است

 

او مثل یک معجزه می ماند

همانند نوری در وجود من

و می توانم او را همانند  خاطره ای در وجودم حس کنم

از مدتها پیش

 

هر زمانی که یکدیگر را می بینیم

تصویری از واقعیت ذهن من است

زمانی که همدیگر را در آغوش می کشیم

احساسمان لبریز می شود

او همان چیزی است که نیاز داشتم

که دوباره به عشق برگردم

این را از همون اول می دانستم

 

او معمای قلبم است

 

                                                                     Finish

 



امیدوارم از آهنگها و متن شعر معمای قلبم لذت ببرید

نظر هم بدین ما رو خوشحال می کنید

       

                                                                          دوستدار همه شما مرتضی

نظرات 11 + ارسال نظر
بهار دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:44 ب.ظ

سلام.
از مرتضی ممنونم که به روز کرده .امیدوارم مسافرت بهش خوش گذشته باشه و اظهار تاسف برای هادی که کارت نداره و یه تشکر هم به هادی بدهکارم بابت سی دی وست لایف که بهم داد و دیگه مجبور نیستم آهنگ ها رو دان لود کنم.

ترانه دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:45 ب.ظ http://launch.groups.yahoo.com/group/Westlife_is_the_Number_One/

سلام
ببین یه مقدار بیوگرافی مارک رو اشتباه ننوشتید؟
مارک اصلا تو مغازه ورزشی کار نمی کرده.مارک پیتزا دلیوری بوده.بعد هم تو یه عکاسی هم بوده.
تازه مارک نگفته که ۱ میلیون پوند می گیره که لخت بشه.تو یه مصاحبه ازش پرسیدن حاضری بدون لباس عکس بگیری؟
اونم گفته هرگز مگر اینک ۲ میلیون دلار بهش بدن.

بهاره دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:58 ب.ظ

bi vafaeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
aval az hame bayad begam ke kheili bivafaee hamooni ke khodesham midoone
dovoman aslan entezar nadashtam aval biogerafie mark ro benevisid
shane kheili mahtare

فرناز دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 04:37 ب.ظ

سلام و مرسی از اینکه به روز کردین.
من هم در مورد بیوگرافی با ترانه موافقم.
راستی بهاره!ببخشید فضولی میکنم ولی هادی سی دی چی رو بهت داده؟و آیا کسی میره خارج برای خرید سی دی؟
خب دیگه خداحافظ

مرتضی دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 05:13 ب.ظ http://www.red.blogsky.com

سلام به همه
چون خبر چندانی نداشتم و اینکه وقت هم ندارم گفتم تو نظر خواهی جواب بدم...من این بیوگرافی رو از خودمدر نیاوردم...تو سایت بوده و فکر نمیکنم کلمه Sport خیلی شباهت به پیتزا داشته باشه و اینکه چون دوستان همه مارک رو می خواستن من اول مارک رو گذاشتم ولی بعدش حتما شین رو میزارم
دوستدار شما مرتضی

فرناز دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:55 ب.ظ

بعدش هم نیکی .باشه؟مرسی

نیلوفر سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:33 ق.ظ

سلام خیلی ممنون از اینکه بیوگرافی مارک رو که خواسته بودم گذاشتی با اینکه خیلی اشکال داشت ولی من خودم کاملترش رو دارم و ترانه جان هم درست میگه مارک پیتزا دلیوری بوده و هرگز حاضر نیست بدون لباس عکس بگیره و خدمت بهاره خانم گل هم باید بگم که درسته شین ماهه ولی به گرد پای مارک که نمی رسه! و از این هم که گفته بودم برای عکسا گریه کردم برا اینه که شین و نیکی و بقیه ی وست لایفی ها درسته عزیزن ولی من عاشق مارکم و تحمل دیدن اون دوست دختر ایکبیریش رو ندارم برا همینم گریه کردم بیوگرافی کامل مارک با خصوصیات کاملش رو هم اگه بخوای می تونم ترجمه کنم بدم که تو سایت بزاری !

نیلوفر سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:06 ق.ظ

راستی کسی اون آهنگ وست لایف تو کنسرت منچستر که عکساشون پشت لباساشون هست دیده می خوام اسم آهنگ رو بدونم بعدم اگه کسی آهنگ سولداد رو تصویریش رو داره میشه به منم بده چون من اونو ندیدم. یه مصاحبه هم دارن که مال 2003 ست من دارمش ولی نمی تونم درست حرفاشون رو بفهمم اگه کسی بخواد می تونم بهش بدم به شرط اینکه اونم ترجمش کنه اگه مرتضی یا هادی جان اونو دیدین ترجمش کنین ممنون می شیم!یه چیز دیگه هم هست که فکر کنم خیلی برا همه جالب باشه من یه تی شرت دارم که عکس وست لایف روشه! دلتون بسوزه ! انقزه نازه که نگو ولی اگه کسی بخواد می تونم براش بخرم!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:52 ب.ظ

سلام.
فرناز جان منظورت رو نفهمیدم اینکه نوشته بودی آیا کسی میره خارج برای خرید سی دی؟ مگه من گفتم کسی رفته خارج برای خرید سی دی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وهادی سی دی وست لایف رو بهم داده بود و من بابت اون ازش تشکر کردم همین! در ضمن هادی بهت تبریک می گم به خاطر قبولیت تو کنکور امیدوارم همیشه موفق باشی. و اگه ممکنه یکی از آهنگ های وت لایف رو تو سایت پخش کنید

بهار سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:53 ب.ظ

نظر قبلی مال منه ولی یادم رفت اسمم رو بنویسم

ماکاهو سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 09:31 ب.ظ

از بابت همه چیز ممنونم!
زنده باد وستلایف.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد